Prøv lige og se :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.090 visninger
17 svar
0 synes godt om
21. januar 2009

Sebastians Mor

Prøv lige og se Min søn Bliver 1 år næste måned synes bare han er blevet så stor og se på..

Nu Han slet ikke mors lille Dreng Længere han vil næsten klare alt selv, i hvertfald alt det han kan..

øv øv. men kig da lige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2009

enligmor28

hej hej...

Han ser da noget så nuser ud

men kender det godt, min datter er godt nok kun 5 måneder, men syntes slet ikke hun ligner en lille "basse" længere....

Anmeld

21. januar 2009

Sebastians Mor

enligmor28 skriver:

hej hej...

Han ser da noget så nuser ud

men kender det godt, min datter er godt nok kun 5 måneder, men syntes slet ikke hun ligner en lille "basse" længere....

Nej
Jeg fik godt afvide man skulle nyde det mens de er så små, men håbede ikke det gik så hurtigt, synes bare det her år er fløjet afsted

Anmeld

21. januar 2009

Janep

nårh han er nuser

Utroligt hvor meget de vokser og lære på et år

Min datter 8 mrd og hun er da heldighvis stadig en lille morspige men det går nok hurtigt over

Anmeld

21. januar 2009

Maria9990

Nåe, han er søde, din store dreng
Jeg var nede og se min venindes nyfødte i lørdags, og hold da op hvor er Victoria blevet stor (ikke at jeg ikke var klar over der, men alligevel) alt det "baby" var helt væk. Hun gik rundt og legede, og jeg så hende pludseligt på en helt anden måde. Det var så mærkeligt!

Så jeg kender det godt.

Knus Maria, mor til Victoria 1 år

Anmeld

21. januar 2009

charlottekri

jeg kender det godt!! min datter er også bare blevet så stor men syntes dog stadig der er lidt baby over hende

Anmeld

21. januar 2009

charlottekri

Hun har stadig sine æblekinder og hun er lidt over 1 år gammel (fra 11. januar)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. januar 2009

Sebastians Mor

charlottekri skriver:

Hun har stadig sine æblekinder og hun er lidt over 1 år gammel (fra 11. januar)

HEjsa.
Hvor er det bare et godt billede det med skeen i munden ..

Ja det går sku stærkt..

Anmeld

21. januar 2009

charlottekri

ja, det er ikke til at forstå!!! hun hjalp mig med at bage en kage he he jeg kunne simpelthen ikke dy mig, da jeg stod med en fyldt dejskraber i hånden og en pige i sin højstol, der rakte op imod den he he

Anmeld

21. januar 2009

netdaddy

Ja - vores dreng bliver 5 måneder her den 26. januar og det er også næsten gået alt for hurtigt.

Pludselig den anden dag fandt han ud af at rulle fra ryggen og om på maven og gøre det hele tiden nu.

Han har 2 tænder (fik den første mellem jul og nytår og den anden lige efter nytår).

Hvad blev der af den lille guldklump som jeg fik i armene på sygehuset?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.