Barnevogn og bil?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2011

oerbaek

mth1987 skriver:

Vi har en Citroen C5 hvor der er masser af plads både til barnevogn (emmaljunga) og to store hunde. Ingen problemer

sådanne en har vi også og der er super go plads i bagagerummet, dog er det ikke en fantastisk bil til 3 børn... ud over det er svært at have 3 børn på bagsædet så er jeg super glad for min bil  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2011

Anonym trådstarter

Okay

VW passat er også en af mine drømme biler  altså en stationcar. Ellers er jeg ret vild med Toyota avensis (stationcar). Hvis jeg så har rigtig mange penge så er min store drøm en Audi a4,Audi a6 eller bare en audi stationcar. 
En af mine første biler bliver nok en VW Golf.  

Anmeld

16. september 2011

Alexander&Lærke

Jeg har en renault grand modus, mini mpv. Ogden er kanon til en barnevogn bag i, og så er den så nem at pakke. Da den stellet og kassen kan stå ovenpå hinanden. Hvis jeg så skal have oppkl med så har vi en "tagkuffert" som  der kan være en masse i også. Pragtfuld bil som man desværre ikke ser så meget på gaderne, selvom den er langt bedre end så mange andre.  Men tror det er prisen...

Anmeld

16. september 2011

mth1987

oerbaek skriver:

sådanne en har vi også og der er super go plads i bagagerummet, dog er det ikke en fantastisk bil til 3 børn... ud over det er svært at have 3 børn på bagsædet så er jeg super glad for min bil  

Men tilgengæld er den super lækker at køre i syntes jeg. Dog har vi haft en del reparationer på den og en her til sidst der drillede meget. Men eller er vi bare rigtig glade for den. Nej man skal nok ha en lidt større med 3 børn der ville jeg nok vælge en 7 pers.

Anmeld

16. september 2011

oerbaek

mth1987 skriver:

Men tilgengæld er den super lækker at køre i syntes jeg. Dog har vi haft en del reparationer på den og en her til sidst der drillede meget. Men eller er vi bare rigtig glade for den. Nej man skal nok ha en lidt større med 3 børn der ville jeg nok vælge en 7 pers.

ja jeg er rigtig glad for den og den kører super godt  

Men ja jeg ville gerne have en vi kunne være i alle 5 (6 da vi også har en stor hund ) men bilen fik vi inden vi fik barn nr 3 og lige nu er økonomien ikke lige til at skifte bilen ud selvom jeg gerne ville... men 3 autostole kniber lidt er spændet på når den mindste skal i stol nr 2 om de så overhovedet kan være der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.