Barnevogn og bil?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.365 visninger
14 svar
0 synes godt om
16. september 2011

Anonym trådstarter

Hej

Ville bare lige høre hvilken barnevogn og bil i har?

Er det nemt at få barnevognen ind i bilen og er der plads til andet?

I må gerne vise billeder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2011

Ryberg

Vi har en toyota Yaris fra 09 ...

Vi kan have barnevogn, paraply klapvogn, weekend seng og diverse pakketing i den (vi var i sommerhus en uge), 1 barn og 2 voksne..

Det skal pakkes, men det kan være der

Grunden til at vi er glade for den er at den kører over 20km/l ... og vi pendler en del

og jo, vi har en Emmaljunga barnevogn... ved ikke hvilken model da den er købt brugt, men en ældre version

Viser lige et billede af bagagerummet.. men kan ligge det hele ned.... vi har så den lille del opppe hvor autostolen står på

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. september 2011

kitra

jeg har en miztsubishi space star og der kan jeg nemt få min no name barnevogn ind. stellet først self klappet sammen og så kassen ovenpå. dejligt man ikke skal stå og pille hjulene af som jeg skulle før. jeg kan endda hvis jeg piller hjulene af ha en klapvogn oveni barnevognen

Anmeld

16. september 2011

meem

Vi har en Nissan Primera sedan fra 97...

Den ene barnevogn - Trille Fix, går nemt i bagagerummet, vores anden barnevogn - Emmaljunga Big star supreme, har lidt større hjul end trillevognen, så de skal pilles af før den kan nå at være der

Anmeld

16. september 2011

Malonde1985

Vi har en opel zafira med dejlig meget plads jo . Og af barnevogn har vi en emmaljunga kombi  KEINE PROBLEMO med pladsen

Anmeld

16. september 2011

banditten2011

Hej

Ville bare lige høre hvilken barnevogn og bil i har?

Er det nemt at få barnevognen ind i bilen og er der plads til andet?

I må gerne vise billeder.

jeg har en peguot 206 og der er bestemmt ikk noget plads, ikk engang til vores klapvogn..

så vi købte en billig toyota carina st som er dejlig stor og rummelig.. så der er ingen problemmer 

både barnevogn og klapvogn er Emmaljunga

Anmeld

16. september 2011

Anonym trådstarter

Okay 

Lige nu har min kæreste også en bil med lille bagagerum og jeg har ikke bil. Så tror vi skal have købt en større bil inden vi skal have børn. 

Anmeld

16. september 2011

Den lykkelige

Vi har lige fået en VW Passat station car.. og det er bare LYKKEN!!!   barnevognen ryger bare lige ind.. behøver ingen gang tage hjul af eller noget  I vores gamle bil skulle den skilles ad og hjuleje skulle af og så kunne kassen ingen gang være i bagage rummet.. men skulle stå på bagsædet sammen med baby.. Så jeg er bare lykkelig for vores nye

Anmeld

16. september 2011

mth1987

Vi har en Citroen C5 hvor der er masser af plads både til barnevogn (emmaljunga) og to store hunde. Ingen problemer

Anmeld

16. september 2011

Roselil

Profilbillede for Roselil

Vi har en citroen picasso. Der er god plads til barnevgn mm. Glade for den, dog ikke den kønneste bil i verden, men synes genrelt familiebiler er en kende æstetisk udfordrede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.