At bruge et forum som dette...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2009

MorCamilla

Jeg er også enig, i mange af de ting du skriver.. Men hvis siden lukkede ned ville jeg savne det, at skrive her inde, må jeg nok indrømme (selv om jeg ikke er så meget på mere efter jeg har fået job)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2009

malou

wamse skriver:

hmmm, tænke tænke, nu har jeg skrevet i emnet om at "savne" en person her inde, som ikke er her mere, nu skal det jo altså heller ikke forståes sådan at jeg nu sidder her med nervepiller, og hele mit liv er knust, men for mig handlede det sørme lige så meget om opbakning til et menneske som på mig virker som et meget kærligt og omsorgsfuldt menneske.

Enig... det var ment som en opbakning til et menneske som ikke havde fortjent en sviner på den måde. Jeg er heller ikke på grådens rand men tænkte faktisk at hun måske ville komme tilbage, hvis hun vidste vi var mange der ville bakke op omkring hende!!!
Det var klart hendes eget valg at forlade det hele og jeg har også ladet mig fortælle at det ikke er første gang!!! men nej Eva... jeg går ikke og savner hende så jeg ikke kan foretage mig noget andet og min verden er ikke brudt sammen!! men jeg ville da også synes her ville være lidt "tomt" uden en "eva profil" eftersom du jo giver din mening til kende på mange indlæg og også selv starter mange debatter!! Så det ville være det samme underlige noget uden dig.... vi er jo alle sammen en del af det der er baby.dk... ja folk kommer og går... men vi er jo også mange der skriver og snakker sammen end bare herinde og også ses privat... så brugen af baby.dk kan da ikke diskuteres.. den er da induviduel ligeså vel som vi alle er forskellige.... og det er da kun en god ting!!!!

knus fra hende som sagtens kan holde af mennesker fra "cyperspace"

Anmeld

21. januar 2009

Miamaja

det er jeg enig i i det man jo er i cyper space og ikke kender himanden i det virkelige liv, og hyggeligt er det

Anmeld

21. januar 2009

lonemus

malou skriver:

Enig... det var ment som en opbakning til et menneske som ikke havde fortjent en sviner på den måde. Jeg er heller ikke på grådens rand men tænkte faktisk at hun måske ville komme tilbage, hvis hun vidste vi var mange der ville bakke op omkring hende!!!
Det var klart hendes eget valg at forlade det hele og jeg har også ladet mig fortælle at det ikke er første gang!!! men nej Eva... jeg går ikke og savner hende så jeg ikke kan foretage mig noget andet og min verden er ikke brudt sammen!! men jeg ville da også synes her ville være lidt "tomt" uden en "eva profil" eftersom du jo giver din mening til kende på mange indlæg og også selv starter mange debatter!! Så det ville være det samme underlige noget uden dig.... vi er jo alle sammen en del af det der er baby.dk... ja folk kommer og går... men vi er jo også mange der skriver og snakker sammen end bare herinde og også ses privat... så brugen af baby.dk kan da ikke diskuteres.. den er da induviduel ligeså vel som vi alle er forskellige.... og det er da kun en god ting!!!!

knus fra hende som sagtens kan holde af mennesker fra "cyperspace"

Jeg føler nøjagtig det samme

Anmeld

21. januar 2009

Stumpen

Jeg er enig med dig Eva, men nok mest i forhold til tøzer på div debatter, for der er en fra aug06-mødregruppen, som jeg savner og som jeg har "fulgtes" med siden graviditetens start for tre år siden, hvilket nok er grunden til at det er øv at hun er væk (pt?) herinde fra, vi er ligesom kommet "tættere" på hinanden pga. den lange tid sammen.. Men lige meget hvad er det op til folk selv at de forlader siden eller ej..
Anja..

Anmeld

21. januar 2009

3rollinger

Jeg synes det er lidt baade og. Ihvertfald kunne jeg godt og har da vist ogsaa skrevet til nogen fra min cybermoedregruppe at jeg savner hende.

Men jeg foeler da ogsaa at jeg kender mange af dem godt. Vi har immervaek skrevet sammen i over 3 aar for manges vedkommende, og vi har fortalt hinanden mange ting, delt mange sorger og glaeder. Vi har sikkert ogsaa fortalt hinanden nogen ting som vi maaske ikke fortaeller til andre, lige praecis fordi afstanden og den forholdsvise anonymitet goer at man ikke bagefter skal konfronteres med det.

Og der er da nogen piger derinde som jeg ikke ville toeve med at moedes med i det virkelige liv, hvis det ikke lige var fordi de boede saa hulens langt vaek (eller er det mig der goer det!!).

Men paa resten af forummet hvor det er lidt mere upersonligt, nej, der har jeg det nok mere ligesom dig, Eva.

Knus
Trine

Anmeld

21. januar 2009

Stumpen

Jeg synes det er lidt baade og. Ihvertfald kunne jeg godt og har da vist ogsaa skrevet til nogen fra min cybermoedregruppe at jeg savner hende.

Men jeg foeler da ogsaa at jeg kender mange af dem godt. Vi har immervaek skrevet sammen i over 3 aar for manges vedkommende, og vi har fortalt hinanden mange ting, delt mange sorger og glaeder. Vi har sikkert ogsaa fortalt hinanden nogen ting som vi maaske ikke fortaeller til andre, lige praecis fordi afstanden og den forholdsvise anonymitet goer at man ikke bagefter skal konfronteres med det.

Og der er da nogen piger derinde som jeg ikke ville toeve med at moedes med i det virkelige liv, hvis det ikke lige var fordi de boede saa hulens langt vaek (eller er det mig der goer det!!).

Men paa resten af forummet hvor det er lidt mere upersonligt, nej, der har jeg det nok mere ligesom dig, Eva.

Knus
Trine

Øv, du har da aldirg skrevet til mig at du savnede mig
Anja..

Anmeld

21. januar 2009

3rollinger

Stumpen skriver:

Øv, du har da aldirg skrevet til mig at du savnede mig
Anja..

Jamen, du har aldrig vaeret vaek . Jeg ville savne dig hvis du var vaek

Anmeld

21. januar 2009

Stumpen

Trine Spanien skriver:

Jamen, du har aldrig vaeret vaek . Jeg ville savne dig hvis du var vaek

Mange tak og i lige måde Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.