At bruge et forum som dette...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.206 visninger
18 svar
0 synes godt om
21. januar 2009

Honningblomst

Nu har jeg flere gange interessant læst hvordan andre brugere bruger det her anonyme forum....
Er det bare mig som er mærkelig i brugen af det....et forum hvor vi er en masse kvinder som er ret anonyme over for hinanden. Jeg går ikke og savner nogle der ikke er der eller mangler en eller flere...jeg tænker ikke over hvem jeg skriver til eller hvad jeg svarer på udfra personen men udelukkende hvis det har min interesse...jeg synes det er spændende med nogle gode meningsudvekslinger, og finder mange indlæg ligegyldige og springer dem derfor over.
For mig er det ikke personer men indholdet og hvis siden lukkede ned, så ville det altså intet fylde i min hverdag...Jo, jeg synes det er hyggeligt, men det er ikke min verden...nogen der kan følge mig, eller er jeg bare en kold kælling som er ligeglad??
Knus Eva og god dag til alle...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2009

Mca<3

Eva skriver:

Nu har jeg flere gange interessant læst hvordan andre brugere bruger det her anonyme forum....
Er det bare mig som er mærkelig i brugen af det....et forum hvor vi er en masse kvinder som er ret anonyme over for hinanden. Jeg går ikke og savner nogle der ikke er der eller mangler en eller flere...jeg tænker ikke over hvem jeg skriver til eller hvad jeg svarer på udfra personen men udelukkende hvis det har min interesse...jeg synes det er spændende med nogle gode meningsudvekslinger, og finder mange indlæg ligegyldige og springer dem derfor over.
For mig er det ikke personer men indholdet og hvis siden lukkede ned, så ville det altså intet fylde i min hverdag...Jo, jeg synes det er hyggeligt, men det er ikke min verden...nogen der kan følge mig, eller er jeg bare en kold kælling som er ligeglad??
Knus Eva og god dag til alle...

Jeg troede jeg var den eneste der havde det sådan.
Jeg kom til at skrive i går om det ikke lige var voldsomt nok med alle deres udmeldinger omkring savnet af en der ikke havde profil mere Det er jo kun cyber space ,, ens venner er vel nogen man ser ind i mellem og klart de vil være savnet hvis de pludselig forsvandt.

Anmeld

21. januar 2009

Janep

Jeg har det ligesom dig.. jeg svare også kun på de debatter som intresere mig eller som jeg måske kan hjælpe ved.

Tror måske jeg ville mangle siden lidt hvis den lukkede da jeg er ret tit herinde og syndes man kan få en masse gode råd osv, Men jeg ville nok overleve

Anmeld

21. januar 2009

Maria9990

Jeg er helt enig i det, du skriver!
Ikke fordi jeg siger at man ikke kan blive glade for folk herinde, men hvis det virkeligt er venskaber som folk har herinde, må det jo også foregå på et andet plan end en hjemmeside?

Om folk sletter deres profiler eller lingende er sådan set mig ligemeget, det skal jeg ikke blande mig ti.

Det at vælge at være anonym har både fordele og ulemper, fordelene er jo at man er bange for at nogle som kender en skulle læse med, ulemperne er jo så hvis man vælger at svine en til, og ikke turde stå ved det.

Anmeld

21. januar 2009

wamse

hmmm, tænke tænke, nu har jeg skrevet i emnet om at "savne" en person her inde, som ikke er her mere, nu skal det jo altså heller ikke forståes sådan at jeg nu sidder her med nervepiller, og hele mit liv er knust, men for mig handlede det sørme lige så meget om opbakning til et menneske som på mig virker som et meget kærligt og omsorgsfuldt menneske.

Anmeld

21. januar 2009

JonTri

Er enig i det Eva skriver... det gode ved sådan en side her, er at man ikke skal beskæftige sig med folk, hvis man f.eks føler sig stødt, mobbet eller lign. Har man et følsomt emne på hjertet som f.eks vold (det var der en ano der skrev om), så synes jeg det er ganske udemærket og fuld forståeligt, men det er noget forbandet noget at bruge anonymitet fordi man har et udestående med andre.

Synes her er mange søde mennesker med super erfaringer at dele ud af, men ellers er det jo bare en hjemmeside... Går ikke så meget op i hvem der er herinde.

Så nej Eva, du er ikke en kold kost - ikke mere ned jeg er i hvert fald...

Anmeld

21. januar 2009

Pia.

Tror nu ikke der skal lægges så meget i det. når folk opretter et indlæg hvor de savner nogen...

jeg personligt har flere piger her inde som jeg snakker mere med end andre, både her inde, via mail, sms'er, opkald og nogen på faebook dem "kender" jeg da bedre end andre... Men jeg kan godt leve videre hvis de personer ikke er her inde... jeg syntes bare deres positive og hyggelige indlæg mangler - tror også det er det de andre savner når de savner nogen...

Knus Pia, som syntes det her er en super side og ved at I andre lige så meget som jeg tjekker siden op til flere gange dagligt he he...

Anmeld

21. januar 2009

Diana...

wamse skriver:

hmmm, tænke tænke, nu har jeg skrevet i emnet om at "savne" en person her inde, som ikke er her mere, nu skal det jo altså heller ikke forståes sådan at jeg nu sidder her med nervepiller, og hele mit liv er knust, men for mig handlede det sørme lige så meget om opbakning til et menneske som på mig virker som et meget kærligt og omsorgsfuldt menneske.

Helt enig. Men savn er altså mange ting, man kan savne en ting, lige som man kan savne en person man savner personer på forskellige måder, og man kan savne en søde kommentar, debatter osv. og det jo nok den sidste der bliver henvist til igår, kender hende ikke privat men kender hende her inde og synes hun virker sød og har nogen gode ting og sige engang i mellem på en pæn måde osv, og det kan man godt savne. vi mange her inde men vi stadig nogen som skriver fast her inde hver dag og vi har alle vores personlige måde og skrive på så selvfølgelig kan man da savne en net ven selv om man ikke har set personen.
Jeg savner da os min skide ipod som er gået i stykker og ja det kun en ting men en ting jeg var glad for... Eller et kæmpe påske æg jeg fik af min kæreste det var støre end mit hoved, det var det første jeg fik af min kæreste og det var super flot og det smadret mine tosset katte, og ja det savner jeg da os når jeg tænker på det for det var noget som fik af min dejlige kæreste og forbinder mig med noget godt men igen det os kun en ting som jeg godt kan savne en gang i mellem...
der er mange former for savn...

Anmeld

21. januar 2009

tascia

meget enig...

//Natascia

Anmeld

21. januar 2009

Christinahr

Jeg har det på helt samme måde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.