Hvornår begyndte i at købe baby møbler?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2011

DK

Og når du HAR set hjerteblink, så bør der ikke være nogen ko på isen. Det fik jeg i alt fald at vide da vi så hjerteblink 6+5. Når alt ser fint ud der med blommesæk og hjerteblink og rigtig størrelse, så er sandsynligheden RIGTIG god for at alt er godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2011

christinak

DK skriver:

Vi købte super tidligt en tremmeseng. Den var sat ned til et helt latterligt beløb. Jeg kan ikke huske om det var 150 kr eller noget i den stil. Og selv om vi endnu ikke havde været til NF så købte vi den alligevel.

Jeg synes at du skal købe den når du vil. Hvis det aller værste sker, og barnet ikke "bliver til noget", så bliver du jo ikke mindre ulykkelig fordi du ikke havde købt en seng, vel? Og så kan i jo gemme den til næste baby.

Men det sker jo heldigvis for de færreste. Gudskelov har langt de fleste en helt normal graviditet! Hvis du er bange for overtro eller lign. så kan du jo lade den bliver i "kassen" eller stille den hos jeres forældre eller lign til efter nakkefold.

Ja jeg er nok lidt overtroisk så vi kunne jo stille den ved mine forældre go ide

Anmeld

16. september 2011

christinak

DK skriver:

Og når du HAR set hjerteblink, så bør der ikke være nogen ko på isen. Det fik jeg i alt fald at vide da vi så hjerteblink 6+5. Når alt ser fint ud der med blommesæk og hjerteblink og rigtig størrelse, så er sandsynligheden RIGTIG god for at alt er godt

Jeg så hjerteblink da jeg var 6+4 og de sagde alt så fint ud. Vi har en scanning igen her den 27 september

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.