Hvornår begyndte i at købe baby møbler?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.033 visninger
12 svar
0 synes godt om
16. september 2011

christinak

Jeg er idag 7+5 og var lige ude og kigge lidt i byen da der i vinduet er den flotte leander seng sat ned til 4500 kr med alt. Det er en demo model men ikke så meget som en skramme var der på.Så er det så jeg vil hører er det for tideligt at købe noget allerede nu? Denne seng kommer ikke på tilbud igen og koster 5700 fra ny Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2011

Carl-Emil's mor

christinak skriver:

Jeg er idag 7+5 og var lige ude og kigge lidt i byen da der i vinduet er den flotte leander seng sat ned til 4500 kr med alt. Det er en demo model men ikke så meget som en skramme var der på.Så er det så jeg vil hører er det for tideligt at købe noget allerede nu? Denne seng kommer ikke på tilbud igen og koster 5700 fra ny Knus

Du skal købe lige når du/i føler for det jeg startede i 8 uge med at købe møbler barnevogn mm

Anmeld

16. september 2011

Frk Mig

christinak skriver:

Jeg var i uge 35 da vi købte seng og puslebord .. 

Anmeld

16. september 2011

lycly

Jeg synes også bare du skal købe når du har lyst Jeg købte først møbler i 3. trimester. Tøj købte jeg lidt løbende og først for alvor da vi fik kønnet at vide. Barnevognen er jeg mega overtroisk med, så den hentede vi først den dag vi skulle hjem fra hospitalet

Anmeld

16. september 2011

christinak

Det er også mere fordi det var et godt tilbud, men ja det er tidligt

Anmeld

16. september 2011

Nitz - <3 David

Jeg syntes skam heller ikke det er for tidligt.. Jeg ventede godt nok til efter NF.. Men det var så kæresten der satten bremsen i, og sagde vi skulle vente.. Men jeg købte da barnevognen "allerede" i uge 17 (mener jeg det var)

Men hvis det er en ting du super gerne vil have, til sådan et tilbud så er det bare med at slå til

Det eneste der er en god ting at huske hvis man fx. køber en helt ny barnevogn tidligt, så gælder garantien fra den dag den triller ud af butikken.. (jeg købte en "ny" brugt barnevogn, så her havde det ingen betydning )

Anmeld

16. september 2011

Carl-Emil's mor

christinak skriver:

Det er også mere fordi det var et godt tilbud, men ja det er tidligt

Synes det der med tidligt er noget pjat for at være ærlig. Ja i forhold til risiko i uge 12 men ellers ikke... Så skal vi snakke tidligt æg sent synes jeg hellere for tidligt end sent også er det , for mig, enormt bekræftende at kunne købe ting til ham

Anmeld

16. september 2011

Fru.Mäes <3

AFSTED med dig da - jeg ville købe den nu

Anmeld

16. september 2011

christinak

Åh ja skal også lige have vendt den med kæresten og se hvad han sir, det er jo også kun en uge siden, jeg så hjerteblink

Anmeld

16. september 2011

DK

Vi købte super tidligt en tremmeseng. Den var sat ned til et helt latterligt beløb. Jeg kan ikke huske om det var 150 kr eller noget i den stil. Og selv om vi endnu ikke havde været til NF så købte vi den alligevel.

Jeg synes at du skal købe den når du vil. Hvis det aller værste sker, og barnet ikke "bliver til noget", så bliver du jo ikke mindre ulykkelig fordi du ikke havde købt en seng, vel? Og så kan i jo gemme den til næste baby.

Men det sker jo heldigvis for de færreste. Gudskelov har langt de fleste en helt normal graviditet! Hvis du er bange for overtro eller lign. så kan du jo lade den bliver i "kassen" eller stille den hos jeres forældre eller lign til efter nakkefold.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.