Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kageelsker skriver: Jeg ville ikke være bleg for 2 x kage, men jeg er også lidt af en kage-freak (deraf navnet ). Kage er jo mange forskellige ting. Men skal da lige lægge hovedet lidt i blød, kunne jo være man kunne komme i tanke om noget
Jeg ville ikke være bleg for 2 x kage, men jeg er også lidt af en kage-freak (deraf navnet ). Kage er jo mange forskellige ting. Men skal da lige lægge hovedet lidt i blød, kunne jo være man kunne komme i tanke om noget
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Pandekager med is (evt hjemmelavet is)? Det kan man vel ikke gå helt galt i byen med
Den hvide chokolademousse syntes jeg også er et godt bud!
Bliver helt lækkersulten... Kunne være man skulle lave dessert til i aften, mmm
Ploffer skriver: Uhm det er altså også bare lækkert... er bare i tvivl om det bliver for meget med 2 forskellige kager i løbet af dagen
Uhm det er altså også bare lækkert... er bare i tvivl om det bliver for meget med 2 forskellige kager i løbet af dagen
Åh, for pokker, det havde jeg ikke lige registreret... Hmm... Så måske noget is... Hmm, jeg er mere til forretter end desserter, så jeg har vist ikke så meget fantasi til andre ting...
banansplit
pandekager med is
frugtsalat
frugter med råcrem
hindbærmous
bownies med vanilieis
frugt med is
eller også bare is som de slev kan tage.
marloutti skriver: Åh, for pokker, det havde jeg ikke lige registreret... Hmm... Så måske noget is... Hmm, jeg er mere til forretter end desserter, så jeg har vist ikke så meget fantasi til andre ting...
Jeg er nemlig også mere et forrets menneske, men jeg kom til at love ungerne dessert
musse1 skriver: banansplit pandekager med is frugtsalat frugter med råcrem hindbærmous bownies med vanilieis frugt med is eller også bare is som de slev kan tage.
Det er også nogle gode forslag.... tak for input
blåbær dessert
blendes sammen bare lige kort.. må gerne være lift groft.
Pandekager med citroncreme
Carina:-) skriver: Pandekager med citroncreme
Det lyder lækkert
Har du en opskrift man må få?
Maja88 skriver: blåbær dessert iskold græsk youghurt friske blåbær makroner. blendes sammen bare lige kort.. må gerne være lift groft.
den er vildt lækker
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128