Dessert?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.387 visninger
21 svar
0 synes godt om
16. september 2011

Ploffer

Mine forældre kommer til middag i morgen  Vi skal have culottesteg med ovnstegte kartoffelbåde...... Men jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad jeg skal lave af dessert  Det er ret sjældent at vi får dessert, så er helt blank. 

Er der nogle der har nogle super geniale forslag? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2011

Kageelsker

Ploffer skriver:

Mine forældre kommer til middag i morgen  Vi skal have culottesteg med ovnstegte kartoffelbåde...... Men jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad jeg skal lave af dessert  Det er ret sjældent at vi får dessert, så er helt blank. 

Det kommer jo an på hvad man er til

Her står den ofte på kage som dessert eller til kaffen når vi har gæster

Anmeld

16. september 2011

Ploffer

Kageelsker skriver:

Det kommer jo an på hvad man er til

Her står den ofte på kage som dessert eller til kaffen når vi har gæster

Havde tænkt mig at lave en brunsviger til kaffen når de kommer kl 14  Så det skulle gerne være noget andet end kage  Aner bare ikke hvad 

Anmeld

16. september 2011

marloutti

Ploffer skriver:

Lun æbletærte med creme fraiche- til kaffen... mums...

Anmeld

16. september 2011

LilleMie

Ploffer skriver:

Et par bud kan være:

En æblekage/tærte (det er jo lige sæson for frugttærter) med is, flødeskum eller creme fraiche.

En chokolade konfektkage med is til er bare så lækker (meget tung, så man kan ikke spise meget).

Hvis der er børn, så er forskellige slags is med forskellig krymmel, chokolade, vafler, nødder og saucer et hit, så kan de selv sammensætte deres favorit.

Held og lykke med det

Anmeld

16. september 2011

Ansemusen

Ploffer skriver:

Hvid chokolade mousse med vanilje - Uhm

Anmeld

16. september 2011

Kageelsker

Ploffer skriver:

Havde tænkt mig at lave en brunsviger til kaffen når de kommer kl 14  Så det skulle gerne være noget andet end kage  Aner bare ikke hvad 

Jeg ville ikke være bleg for 2 x kage, men jeg er også lidt af en kage-freak (deraf navnet ). Kage er jo mange forskellige ting. Men skal da lige lægge hovedet lidt i blød, kunne jo være man kunne komme i tanke om noget 

Anmeld

16. september 2011

Ploffer

marloutti skriver:

Lun æbletærte med creme fraiche- til kaffen... mums...

Uhm det er altså også bare lækkert... er bare i tvivl om det bliver for meget med 2 forskellige kager i løbet af dagen 

Anmeld

16. september 2011

Ploffer

LilleMie skriver:

Et par bud kan være:

En æblekage/tærte (det er jo lige sæson for frugttærter) med is, flødeskum eller creme fraiche.

En chokolade konfektkage med is til er bare så lækker (meget tung, så man kan ikke spise meget).

Hvis der er børn, så er forskellige slags is med forskellig krymmel, chokolade, vafler, nødder og saucer et hit, så kan de selv sammensætte deres favorit.

Held og lykke med det

Det var også nogle gode bud  Tak for det 

Anmeld

16. september 2011

Ploffer

Ansemusen skriver:

Hvid chokolade mousse med vanilje - Uhm

Lyder lækkert.... har du en opskrift ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.