Hjælp! Hvad kan man bage til brunch

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2011

Mi

Ploffer skriver:

Jeg synes det kan være en rigtig lækker "afslutning" på måltidet 

Ja, og jeg googlede også lige scones, og det ser da også lækkert ud.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2011

Muffin_girl

Mi skriver:

Tak, så kan jeg bare gå i gang med at google opskrifter

Nemlig. Ellers invester i AMO bagebøger.. de koster 29kr i Føtex og Bilka .. Og vist også Kvickly.. Men de er kanone.. Der er 3 stks.. Og der er super mange opskrifter i hver bog.. Med en masse super super lækre ting  

Anmeld

16. september 2011

Sofia

Mi skriver:

Vi skal nemlig have blåbærpandekager, men det skal min veninde sørge for.

Mums det lyder lækkert. Hvad med nogle små tærter? Fx madmuffins, hvor du bager muffins med mad-fyld.

Anmeld

16. september 2011

Mi

AalborgPigen skriver:

Nemlig. Ellers invester i AMO bagebøger.. de koster 29kr i Føtex og Bilka .. Og vist også Kvickly.. Men de er kanone.. Der er 3 stks.. Og der er super mange opskrifter i hver bog.. Med en masse super super lækre ting  

Dem har jeg da!!!!!!!!! Må lige ud og rode i skuffen.

Anmeld

16. september 2011

Mi

Sofia skriver:

Mums det lyder lækkert. Hvad med nogle små tærter? Fx madmuffins, hvor du bager muffins med mad-fyld.

jamen, jeg skal da bage hele aftenen kan jeg godt se. ALT det lækre vi skal have i morgen.

Anmeld

16. september 2011

Sofia

Mi skriver:

jamen, jeg skal da bage hele aftenen kan jeg godt se. ALT det lækre vi skal have i morgen.

Hehe, håber I får en god brunch

Anmeld

16. september 2011

Mi

Sofia skriver:

Hehe, håber I får en god brunch

Det gør vi helt sikkert. Og efter brunch skal vi til frisør og massør sammen, have vin og frugt og massage, og så skal vi hjem og have sushi. Det bliver en kongeformiddag

Anmeld

16. september 2011

Sofia

Mi skriver:

Det gør vi helt sikkert. Og efter brunch skal vi til frisør og massør sammen, have vin og frugt og massage, og så skal vi hjem og have sushi. Det bliver en kongeformiddag

Ejjjjj jeg er miiiiiiiiiisuuuuundelig!

Anmeld

16. september 2011

Mi

Sofia skriver:

Ejjjjj jeg er miiiiiiiiiisuuuuundelig!

Jeps, prøv lige at læs:

Dameklip, vask, hår kur, hovedbundsmassage, ret af bryn, opfriskende fodbad, håndpeeling & håndmassage, et glas boblevand, frisk frugt & chokolade‏

Anmeld

16. september 2011

Sofia

Mi skriver:

Jeps, prøv lige at læs:

Dameklip, vask, hår kur, hovedbundsmassage, ret af bryn, opfriskende fodbad, håndpeeling & håndmassage, et glas boblevand, frisk frugt & chokolade‏

Lyder SKØNT

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.