Hjælp! Hvad kan man bage til brunch

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.015 visninger
20 svar
0 synes godt om
16. september 2011

Mi

Jeg skal til brunch med et par veninder imorgen, og jeg skal bage et eller andet og have med????

Jeg går ikke så ofte til brunch, så er helt på bar bund, hvad kan man bage og tage med???

www.stjerneleg.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2011

LilleMie

Mi skriver:

Jeg skal til brunch med et par veninder imorgen, og jeg skal bage et eller andet og have med????

Jeg går ikke så ofte til brunch, så er helt på bar bund, hvad kan man bage og tage med???

www.stjerneleg.dk

Muffins med f.eks. æble, eller scones/chokoladeboller kunne være nogle bud. Går ud fra, du ikke mener almindelige boller og brød til pålæg, ellers er det også en mulighed .

Håber du finder på noget godt at bage!

Anmeld

16. september 2011

Ploffer

Mi skriver:

www.stjerneleg.dk

Scones, muffins, grovboller, theboller og meget andet 

Anmeld

16. september 2011

Mi

LilleMie skriver:

Muffins med f.eks. æble, eller scones/chokoladeboller kunne være nogle bud. Går ud fra, du ikke mener almindelige boller og brød til pålæg, ellers er det også en mulighed .

Håber du finder på noget godt at bage!

En muffin var nok en god idé. Vil lige google en opskrift på æblemuffins TAK

Anmeld

16. september 2011

Mi

Ploffer skriver:

Scones, muffins, grovboller, theboller og meget andet 

jeg havde slet ikke tænkt på at muffins kunne bruges til brunch, men det tror jeg at jeg vil prøve at bage.

Anmeld

16. september 2011

Sofia

Pandekager eller wafler

Anmeld

16. september 2011

Ploffer

Mi skriver:

jeg havde slet ikke tænkt på at muffins kunne bruges til brunch, men det tror jeg at jeg vil prøve at bage.

Jeg synes det kan være en rigtig lækker "afslutning" på måltidet 

Anmeld

16. september 2011

Muffin_girl

Mi skriver:

www.stjerneleg.dk

Frugt muffins, grøntsags muffins, dip sticks, briocher, løg brød, timian/oste brød, flet kanel/øble brød, banan muffins, hjemmebagte rundstykker, morgenkager : smørkage, brunsviger osv, valnødde stykker  

MUMS bliver sulten nuu !!

Anmeld

16. september 2011

Mi

AalborgPigen skriver:

Frugt muffins, grøntsags muffins, dip sticks, briocher, løg brød, timian/oste brød, flet kanel/øble brød, banan muffins, hjemmebagte rundstykker, morgenkager : smørkage, brunsviger osv, valnødde stykker  

MUMS bliver sulten nuu !!

Tak, så kan jeg bare gå i gang med at google opskrifter

Anmeld

16. september 2011

Mi

Sofia skriver:

Pandekager eller wafler

Vi skal nemlig have blåbærpandekager, men det skal min veninde sørge for.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.