Jeg tør slet ikke glæde mig for tidligt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2011

Janni.

Mira0911 skriver:

Ja venter spændt på om der ikke snart sker noget... 

Håber der snart sker noget 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2011

Mira0911

Janni. skriver:

Håber der snart sker noget 

Ja for den da også... 

Anmeld

16. september 2011

Muffin_girl

Mira0911 skriver:

Igår holdte jeg fødselsdag, min søster og hendes søn kom og spiste... Hendes søn var også lidt dvask osv som Julie... Efter vi havde spist, begyndte de at lege, og sørme ikke om de begge unger kvikkede helt vildt op, og fjollede rundt...  Et skønt syn at se... 

Idag er Julie pivfrisk, fiser rundt, leger med hunden, maler i malebøger, hygger sig rigtig, snakker med sig selv... så dejligt at se... Igår sad og lå hun bare ned hele dagen, og sommetider kvikkede hun op og lagde sig ned igen... 

Idag er det den Julie som vi kender... Ingen feber... Wuuhuu... 

MEN.... Jeg tør bestemt ikke at glæde mig for tidligt... I Mandags vente feberen stærkt tilbage hvor hun ikke havde haft noget i weekenden.... SÅ håber virkelig at hun er over det feber race nu.... 

Dog er det kun hosten hun har tilbage, som bliver bedre og bedre, hun hoster næsten ikke mere... 

Ja jeg har en dejlig tøs der er i bedring, men tør ikke glæde mig for tidligt... Hun virker også til at være ret så klar til at lillesøster skal komme... Hun render og siger baby hele tiden... 

Troede lige du havde veer  

Men godt din datter har det godt  

Anmeld

16. september 2011

Mira0911

AalborgPigen skriver:

Troede lige du havde veer  

Men godt din datter har det godt  

Ih de veer der må meget gerne snart komme.... Det vil jeg sætte stor pris på... 

Ja det er dejligt hun er ovenpå igen... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.