Jeg tør slet ikke glæde mig for tidligt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

891 visninger
13 svar
0 synes godt om
16. september 2011

Mira0911

Igår holdte jeg fødselsdag, min søster og hendes søn kom og spiste... Hendes søn var også lidt dvask osv som Julie... Efter vi havde spist, begyndte de at lege, og sørme ikke om de begge unger kvikkede helt vildt op, og fjollede rundt...  Et skønt syn at se... 

Idag er Julie pivfrisk, fiser rundt, leger med hunden, maler i malebøger, hygger sig rigtig, snakker med sig selv... så dejligt at se... Igår sad og lå hun bare ned hele dagen, og sommetider kvikkede hun op og lagde sig ned igen... 

Idag er det den Julie som vi kender... Ingen feber... Wuuhuu... 

MEN.... Jeg tør bestemt ikke at glæde mig for tidligt... I Mandags vente feberen stærkt tilbage hvor hun ikke havde haft noget i weekenden.... SÅ håber virkelig at hun er over det feber race nu.... 

Dog er det kun hosten hun har tilbage, som bliver bedre og bedre, hun hoster næsten ikke mere... 

Ja jeg har en dejlig tøs der er i bedring, men tør ikke glæde mig for tidligt... Hun virker også til at være ret så klar til at lillesøster skal komme... Hun render og siger baby hele tiden... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2011

Mira0911

Hiver den lige op... 

Anmeld

16. september 2011

Nessie

Jamen så har I jo kuren til næte gang hun er syg, fætter skal bare komme på besøg, så bliver Julie frisk igen

Håber at det bliver ved at gå fremad, så hun er HELT frisk til baby kommer

Anmeld

16. september 2011

Isabella_mor

det lyder da til hun er ved at være på højkant igen

Anmeld

16. september 2011

Mira0911

Nessie skriver:

Jamen så har I jo kuren til næte gang hun er syg, fætter skal bare komme på besøg, så bliver Julie frisk igen

Håber at det bliver ved at gå fremad, så hun er HELT frisk til baby kommer

Jeps... Han var heller ikke selv lige på toppen, dejligt at de kvikkede op igår... 

Ja det vil være dejligt at hun er helt frisk til når lillesøster kommer... 

Anmeld

16. september 2011

Mira0911

isabellamor skriver:

det lyder da til hun er ved at være på højkant igen

Ja det tror jeg også... Tør ikke glæde mig for meget... 

Anmeld

16. september 2011

Janni.

Åh hvor er det dejligt for jer 

Anmeld

16. september 2011

Mira0911

Janni. skriver:

Åh hvor er det dejligt for jer 

Ja rigtig dejligt... Det har stået på siden Tirsdag i sidste uge... Og så feberen væk i weekenden og vente hurtigt tilbage i Mandags... 

Anmeld

16. september 2011

Janni.

Mira0911 skriver:

Ja rigtig dejligt... Det har stået på siden Tirsdag i sidste uge... Og så feberen væk i weekenden og vente hurtigt tilbage i Mandags... 

Sikke noget skidt men godt hun er på rette vej igen, så må bette søster gerne komme ud  

Anmeld

16. september 2011

Mira0911

Janni. skriver:

Sikke noget skidt men godt hun er på rette vej igen, så må bette søster gerne komme ud  

Ja venter spændt på om der ikke snart sker noget... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.