Hej piger, kan I hjælpe med råd/erfaring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2011

<3

Altså hvis det er fordi du gerne vil være tildækket så kom et tæppe hen over hovedet så det dækker det hele - det ser måske lidt sjovt ud men problemet vil være løst. Eller invester i en ammetop som man kommer udenpå tøjet også er alt skjult

Jeg havde selv ammebrikker med min første og der var jeg nødsaget til at gå ud på toilettet fordi jeg skulle have tøjet helt væk fra brystet. Og nej det er bare ikke lækkert men man må gøre det som der er nødvendigt. 

Jeg tror i øvrigt ikke - er ikke MME ekspert at en på 3mdr må få gammelt kogt vand. Tror det skal være helt nyt Desværre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2011

A&F

tak for jeres svar piger

Anmeld

17. september 2011

Mka

A&F skriver:

tak for jeres svar piger

Det skal nok gå, tror nu sagtens du kan koge vand hjemme fra og så blande pulver i kan jeg ikke se noget problem i. God tur.

Anmeld

17. september 2011

AA10

enten tag termoflaske med, hvor du har kogt vand og så lav en flaske klar inden afgang så den er kølig hvis hun vågner og er det alt for besværligt så må du tag et stort tørklæde og en abaya med knapper/ lynlås og tæppe omkring

Anmeld

21. september 2011

A&F

Mka skriver:

Det skal nok gå, tror nu sagtens du kan koge vand hjemme fra og så blande pulver i kan jeg ikke se noget problem i. God tur.

Yes , tak

Anmeld

21. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

A&F skriver:

tak for jeres svar piger

Man kan også købe en sutteflaske som varmer sig selv op 

Anmeld

21. september 2011

A&F

AA10 skriver:

enten tag termoflaske med, hvor du har kogt vand og så lav en flaske klar inden afgang så den er kølig hvis hun vågner og er det alt for besværligt så må du tag et stort tørklæde og en abaya med knapper/ lynlås og tæppe omkring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.