Sådan er det vist bare når man går i børnehave 
Jeg har efterhånden lært at han ikke skal have tøj/sko med eller på, som vi er meget glade for. Altså, det er jo lidt svært f.eks. med sko, da man sjældent ligger inde med et lager. Men altså - nogle gange har de ikke en jordisk chance (pædagogerne). Vi havde f.eks. lige indkøbt nogle ret fede sneakers til sønne. Dem havde han selvfølgelig på i børnehaven. Jeg kommer og henter ham fredag eftermiddag, og de er helt fortvivlede. De kan IKKE finde hans sko. De har ledt overalt. Og jeg bliver gal - hvordan kan hans sko lige blive væk? Og knægten sagde selv med den mest uskyldige stemme at det vidste han ingenting om. Mandagen efter fik jeg af vide, at de efter lukketid havde ringet fra naboinstitutionen (de deler hegn mellem legepladserne) om at der lå et par sko inde hos dem. Så krabaten havde selv taget skoene af, og kastet dem over hegnet
Så er der jo det, at børnehavebørn er selvhjulpne, og ikke altid er gode til at lægge deres ting på plads. Og endnu en ting er, at nogle børn kan more sig ved at tage noget tøj fra en gardarobe og flytte det til en anden..............
Anmeld