argh..... hvorfor passer de ikke på tingene???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.773 visninger
10 svar
0 synes godt om
15. september 2011

Anonym trådstarter

14 dage er hvad min søn har gået i børnehaven... også har de f..... allerede smidt hans jakke væk somom vi har flere jakker på lager, havde været noget andet hvis det var et par ex bukser, kors hvor er det belastende, sagde til min mand inden han startede at jeg var spændt på at se hvor mange ting vi kunne miste dernede. det tegner allerede godt.

hmm bare et surt opstød herfra...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2011

Maja88

det er jo ikke pædagogerne som smider hans jakke væk..

men mange børn smider bare deres ting på gulvet, legepladsen eller hænger dem på en andens plads.. så er det altså svært at holde styr på

men træls er det da for jer

Anmeld

15. september 2011

Carina1977

Anonym skriver:

14 dage er hvad min søn har gået i børnehaven... også har de f..... allerede smidt hans jakke væk somom vi har flere jakker på lager, havde været noget andet hvis det var et par ex bukser, kors hvor er det belastende, sagde til min mand inden han startede at jeg var spændt på at se hvor mange ting vi kunne miste dernede. det tegner allerede godt.

Jeg fik hugget tøj, da min søn gik i børnehave

Det er ikke sjovt, når man i forvejen ikke har ret mange penge.

Men prøv at se, måske dukker det op igen. Har du ikke en ekstra jakke? det havde jeg altid i tilfælde af at hans jakke blev våd eller skulle vaskes.

Anmeld

15. september 2011

wamse

Mon ikke den dukker op igen  

Det er super træls, når man mister noget, men de gange jeg har mistet noget, så er det andre forældre, der er kommet til at tage det med hjem. Det er jo stort set umuligt for personalet, at holde styr på alt det tøj børnene har. Jeg har også allerede nu købt 2 par handsker, i tilfælde af at det ene par forsvinder i børnehaven 

Anmeld

15. september 2011

Laura.

Maja88 skriver:

det er jo ikke pædagogerne som smider hans jakke væk..

men mange børn smider bare deres ting på gulvet, legepladsen eller hænger dem på en andens plads.. så er det altså svært at holde styr på

men træls er det da for jer

Må give dig ret.. jeg tror heller ikke det er pædagogerne som smider børnenes tøj væk.. det kan lige så godt være en anden forælder der har taget fejl af deres barns tøj og taget noget forkert med hjem ? Det er da en mulighed ? Men træls er det da ihvertfald.

Anmeld

15. september 2011

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Hvad vil du helst have: at pædagogerne bruger tid på at lave dvs ting sammen med dit barn eller de render rundt og holder øje med dit barns tøj? jeg forstår sagtens det er surt at miste noget men chancen for den dukker op er heldigvis stor jo

Anmeld

15. september 2011

Hansen97

Og Husk navn i alt, på alt!

Anmeld

15. september 2011

Anonym trådstarter

ved det godt, det ikke er pædagoernes job at holde øje med 40 jakker, og det kan ske. det var mere det der irretations moment over aat ens søn rendte udenfor uden jakke. ´han har jo ikke 2 jakker med i bh.. og jo den dukker jo nok op igen, er sikkert ikke smidt ud.......

skulle som sagt klige af med det sure opstod

Anmeld

15. september 2011

Anonym trådstarter

Hansen97 skriver:

Og Husk navn i alt, på alt!

er der+ tlf- så er der en der har fået den med hjem ringer de vel.. eller tager den med imorgen.

Anmeld

15. september 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg tror, at vi alle har prøvet, at jakken, bukserne, huen eller nogen andet ikke var, hvor det skulle være når man hentede, og så dukkede det lige pludselig op dagen efter eller meget kort tid efter. Det kan være, at det er mor der har afleveret og far som henter - så sker der hurtigt misforståelser.

Det vigtigste er, at skrive navn i ALT

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.