det er ikke til at begribe, at man ikke passer på sine børn, har det bedst når jeg kan se mine, og vores have er lavet så de ikke kan smutte ud på vejen, bor nu på en blind vej, men bilerne køre stærkt alligevel.
Oplevede for nogle år siden, da jeg kørte min datter i børnehave, at der gik en lille pige på fortorvet hun havde knapt været 2 år, kigger lidt men ser ingen forældre i nærheden, jeg observer hende meget nøje og holder øje med om der er andre biler i nærheden, da hun er på vej over fodgængerfeltet ved børnehave, da jeg se i bakspejlet en far der tager sig til hovedet og ser lidt panisk ud, men da han ikke kan se sin datter for div buske, vælger jeg at dytte med hornet, pige som er på vej over vejen bliver så forskrækket at hun løber tilbage på fortovet om op min der hvor hendes far står, og han kommer løbene ned mod hende. Han var meget taknemlig, han var helt panisk og sagde jeg vente rygge til i et min.
Jeg var ellers på vej ud af bilen for at få hende væk fra vejen, men da jeg så at han var ved at vende om, var jeg nød til at gøre ham opmærksom på, at hun var ved min bil, for jeg anede jo ikke hvor hun kom fra, hvis faderen havde vent om.
Men jo man skal passe på sine børn for man tilgiver aldrig sig selv, hvis der sker dem noget, og tror aldrig jeg ville overleve hvis jeg selv var skyld i, at der skete min piger noget.
Anmeld