Hvad filan er der galt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2011

Findusinde

MoarHvidovre skriver:

Jeg har kun talt med personale i vs/bh. Min søster arbejder også i en vs og det er det samme hos hende (i en anden by end min). Jeg ved ikke, hvor du evt. kan læse om det på nettet. Men jeg vil tro, at det er en form for virus når der er så mange som får det.

Håber din datter bliver frisk til på lørdag. Lina blev 2 år i marts og det fejrede hun med en omgang skoldkopper

Det er nok sådan noget der florere, håber lægen kan forklare mig lidt om det når vi skal afsted nu her... Puh det var ikke rart at fejre sin fødselsdag med skoldkopper.. Dem har vi været foruden endnu....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Findusinde skriver:

Det er nok sådan noget der florere, håber lægen kan forklare mig lidt om det når vi skal afsted nu her... Puh det var ikke rart at fejre sin fødselsdag med skoldkopper.. Dem har vi været foruden endnu....

Ja, det var rigtig synd for hende, og for at det ikke skal være løgn, havde hun halsbetændelse, da hun fyldte 1 år. Så vi satser på, at hun er frisk når hun fylder 3 år til næste år.

Ja, lægen kan sikkert fortælle dig lidt mere når du kommer derop.

Rigtig god bedring

Anmeld

15. september 2011

Findusinde

MoarHvidovre skriver:

Ja, det var rigtig synd for hende, og for at det ikke skal være løgn, havde hun halsbetændelse, da hun fyldte 1 år. Så vi satser på, at hun er frisk når hun fylder 3 år til næste år.

Ja, lægen kan sikkert fortælle dig lidt mere når du kommer derop.

Rigtig god bedring

Tusind tak.. Lad os satste på at din lille mus er frisk når det er de 3 år der skal rundes!

Anmeld

15. september 2011

SussieThyssen

Findusinde skriver:

Hehe, jeg har godt langt mærke til at folk er forkølet... Men det var det med feber om aftenen og feberfri om morgen jeg ikke lige har hørt om..

Det hænger tit sammen med lettere virusinfektioner

Anmeld

15. september 2011

Maja88

synes du skal lade hende blive hjemme i et feberfrit døgn..

mange forældre sender deres børn afsted om morgenen. fordi de ingen febe har, men de havde det om aftenen inden...

så derfor anbefales et feber frit døgn

Anmeld

15. september 2011

Mille83

Findusinde skriver:

Hej Piger...

Laura på 2 har de sidste 3 dage kommet hjem fra DP med feber... Et sted mellem 38.2 og 39.2,... Om morgenen er der ikke nogen feber..Hun har sovet okay lige indtil i nat.. Hun har været rigtig ked af det, og har sovet rigtig dårligt... Hun drikker og spiser slet ikke som hun plejer..Hun virker ikke voldsom påvirket af feberen, andet hun er lidt mere pylret end hun plejer efter en lang dag.... Jeg synes umiddelbart ikke hun er forkølet, har ikke tynd mave eller noget.. Er i vildrede over hvad der sker med min lille skat... Ville i ringe til lægen???

Hjælp mig hjælpe min lille mus....

Knus

Det samme har Nicoline jeg tror der er noget i luften, hun har også haft feber kun om aftenen...

Anmeld

16. september 2011

MoarHvidovre

Findusinde skriver:

Tusind tak.. Lad os satste på at din lille mus er frisk når det er de 3 år der skal rundes!

Hvad sagde lægen?

Anmeld

16. september 2011

Findusinde

MoarHvidovre skriver:

Hvad sagde lægen?

Hun sagde at der der ikke var noget at se hverken i øre, hals eller på lungerne... Jeg skulle bare være obs på hvor meget hun drikker, og om hun får drukket nok.. Så må vi se... Hun havde ikke feber i morges... Men det er jo den samme historie som de sidste dagen..

Anmeld

16. september 2011

MoarHvidovre

Findusinde skriver:

Hun sagde at der der ikke var noget at se hverken i øre, hals eller på lungerne... Jeg skulle bare være obs på hvor meget hun drikker, og om hun får drukket nok.. Så må vi se... Hun havde ikke feber i morges... Men det er jo den samme historie som de sidste dagen..

Men godt, at du lige fik hende tjekket - god bedring med hende og håber hun er frisk på sin fødselsdag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.