Hvad filan er der galt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.639 visninger
18 svar
0 synes godt om
15. september 2011

Findusinde

Hej Piger...

Laura på 2 har de sidste 3 dage kommet hjem fra DP med feber... Et sted mellem 38.2 og 39.2,... Om morgenen er der ikke nogen feber..Hun har sovet okay lige indtil i nat.. Hun har været rigtig ked af det, og har sovet rigtig dårligt... Hun drikker og spiser slet ikke som hun plejer..Hun virker ikke voldsom påvirket af feberen, andet hun er lidt mere pylret end hun plejer efter en lang dag.... Jeg synes umiddelbart ikke hun er forkølet, har ikke tynd mave eller noget.. Er i vildrede over hvad der sker med min lille skat... Ville i ringe til lægen???

Hjælp mig hjælpe min lille mus....

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2011

Karo

Findusinde skriver:

Hej Piger...

Laura på 2 har de sidste 3 dage kommet hjem fra DP med feber... Et sted mellem 38.2 og 39.2,... Om morgenen er der ikke nogen feber..Hun har sovet okay lige indtil i nat.. Hun har været rigtig ked af det, og har sovet rigtig dårligt... Hun drikker og spiser slet ikke som hun plejer..Hun virker ikke voldsom påvirket af feberen, andet hun er lidt mere pylret end hun plejer efter en lang dag.... Jeg synes umiddelbart ikke hun er forkølet, har ikke tynd mave eller noget.. Er i vildrede over hvad der sker med min lille skat... Ville i ringe til lægen???

Knus

Jeg tænker om hun har fået alle sine tænder.

Min datter reagerede nettop sådan når der var tænder på vej.

Anmeld

15. september 2011

Findusinde

Karo skriver:

Jeg tænker om hun har fået alle sine tænder.

Min datter reagerede nettop sådan når der var tænder på vej.

Hun mangler de bagerste kindtænder...Jeg skal være ærlig at sige at jeg aner ikke om hun skal ha dem nu, eller hvornår de kommer..

Anmeld

15. september 2011

SussieThyssen

Findusinde skriver:

Hej Piger...

Knus

Der florerer nogle virus'er pt som giver aftenfeber hos børnene men ingen morgenfeber, og man siger om børn at de skal være helt feberfrie i 2 døgn før de er parat til DP eller BH, så det er jo nok klogt at du beholder hende hjemme, til hun har ruget omgangen ud.

Men ja..det kan også være kindtænderne, der er på vej.
Min den ældste fik feber med alle sine tænder, selv da hun fik visdomstænder *Fniis*
Og der kommer et sæt tænder når de er omkring 2-3 år.
Har du fået tjekket hendes ører og hals??

Kærligst
Sussie

Anmeld

15. september 2011

Findusinde

SussieThyssen skriver:

Der florerer nogle virus'er pt som giver aftenfeber hos børnene men ingen morgenfeber, og man siger om børn at de skal være helt feberfrie i 2 døgn før de er parat til DP eller BH, så det er jo nok klogt at du beholder hende hjemme, til hun har ruget omgangen ud.

Men ja..det kan også være kindtænderne, der er på vej.
Min den ældste fik feber med alle sine tænder, selv da hun fik visdomstænder *Fniis*
Og der kommer et sæt tænder når de er omkring 2-3 år.
Har du fået tjekket hendes ører og hals??

Kærligst
Sussie

Hun plejer ikke at være påvirket af tænder, det har hun ikke været det sidste år.. Men det kan snildt være dem der er på vej... Hmm, har slet ikke hørt om det der florere lige i tiden, må hellere lige læse lidt om det.. Jeg skal til lægen med hende nu her kl 10.. 

Hun giver ikke udtryk som sådan, som om der er noget galt med hals eller ører..

Anmeld

15. september 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Der er rigtig mange som har feber i vores vs/bh. Feberen kommer op af dagen, men når de vågner om morgen er der intet. Lina har også lige haft det en par dage.

Så mon ikke, at din datter er ramt af samme virus som alle andre børn.

Rigtig god bedring.

Anmeld

15. september 2011

Findusinde

MoarHvidovre skriver:

Der er rigtig mange som har feber i vores vs/bh. Feberen kommer op af dagen, men når de vågner om morgen er der intet. Lina har også lige haft det en par dage.

Så mon ikke, at din datter er ramt af samme virus som alle andre børn.

Rigtig god bedring.

Jah, det lyder godt nok som sådan noget.. Er der et eller andet sted hvor jeg kan læse om det? Synes ikke lige jeg selv kan finde noget..

Tusind tak! Håber hun er frisk til på lørda hvor hun blir 2 år!

Anmeld

15. september 2011

SussieThyssen

Findusinde skriver:

Hun plejer ikke at være påvirket af tænder, det har hun ikke været det sidste år.. Men det kan snildt være dem der er på vej... Hmm, har slet ikke hørt om det der florere lige i tiden, må hellere lige læse lidt om det.. Jeg skal til lægen med hende nu her kl 10.. 

Hun giver ikke udtryk som sådan, som om der er noget galt med hals eller ører..

Gud og hver mand går da ellers og snotter, hoster og harker for tiden

Anmeld

15. september 2011

Findusinde

SussieThyssen skriver:

Gud og hver mand går da ellers og snotter, hoster og harker for tiden

Hehe, jeg har godt langt mærke til at folk er forkølet... Men det var det med feber om aftenen og feberfri om morgen jeg ikke lige har hørt om..

Anmeld

15. september 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Findusinde skriver:

Jah, det lyder godt nok som sådan noget.. Er der et eller andet sted hvor jeg kan læse om det? Synes ikke lige jeg selv kan finde noget..

Tusind tak! Håber hun er frisk til på lørda hvor hun blir 2 år!

Jeg har kun talt med personale i vs/bh. Min søster arbejder også i en vs og det er det samme hos hende (i en anden by end min). Jeg ved ikke, hvor du evt. kan læse om det på nettet. Men jeg vil tro, at det er en form for virus når der er så mange som får det.

Håber din datter bliver frisk til på lørdag. Lina blev 2 år i marts og det fejrede hun med en omgang skoldkopper

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.