Anbefal en bæresele??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2011

NLME<3

dorthemus skriver:

Vælg ikke en baby Bjørn men en hvor baby sidder ned i den istedet for at dingle med benene og hænge i skridtet. Prøv at læse inde på Snik Snak om Bæredimser...der er meget viden at hente jeg anbefaler en Manduca som jeg selv bruger til min datter. Du kan læse om den på www.mamaslife.dk

den ser også rigtig fin ud den ser ud til at være nem og tage på selv? Ja det var også problemet med den sidste, det med at hans ben bare dingler. kan barnet ligge ned i denne her? uha ja der må jeg lige ind og kigge lidt tak for tippet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2011

NLME<3

modesty skriver:

Sagen med babybjørn er at de ikke støtter om babys hofter, så de må ikke bruges i mere end ca. et kvarter af gangen. Hvis du vil have en du kan bruge i længere tid, skal du have f.eks en Manduca, Ergobaby eller Mei Tai. 

ja det viste jeg så ikke så blev jeg det kloger ved du om de er nemme og tage på selv?

Anmeld

14. september 2011

Angelspot

NLME<3 skriver:

Den ser også rigtig fin ud, fandt den lige på nettet men kan kan ikke ligge ned i den kan han?

Nej baby sidder op i den med benene ned af. Har brugt den mest da han kunne holde hovedet selv.

Anmeld

14. september 2011

dorthemus

NLME<3 skriver:

den ser også rigtig fin ud den ser ud til at være nem og tage på selv? Ja det var også problemet med den sidste, det med at hans ben bare dingler. kan barnet ligge ned i denne her? uha ja der må jeg lige ind og kigge lidt tak for tippet

Velbekomme blir bare så ked af at se små bitte børn hænge og dingle foran på maven. De kan slet ikke sortere i det bombardement af sanseindtryk de får når de er fremadrettede de kan ikke ligge i en manduca men sidde i frøstilling ind mod moren som i maven. Synes dog ikke min datter sad optimalt sp jeg havde en babyhawk mei tai og en lommeslynge til hende da hun var helt lille. Nu er hun 16 måneder og jeg bærer hende fortrinsvis på ryggen. Den er nem at indstille og jeg kan bare slynge hende om på ryggen så holder hun fast mens jeg krænger stropperne op om hende...sååå nemt Jeg har skrevet flere indlæg inde på Snik Snak debatsiden og der kan du også se billeder.

Anmeld

14. september 2011

dorthemus

NLME<3 skriver:

En sidebemærkning: i en manduca er de understøttede helt ud i knæhaserne fordi de sidder i den. Det skåner deres ryg og gør komforten bedre for både barn og bærer

Anmeld

14. september 2011

Mi

Jeg vil anbefale en strækvikle til at starte med, og så en fastvikle eller en slynge når baby bliver lidt større.

Anmeld

15. september 2011

modesty

NLME<3 skriver:

ja det viste jeg så ikke så blev jeg det kloger ved du om de er nemme og tage på selv?

JA - i hvert fald Manduca og Ergobaby er nemme. Du klikker dem bare på. Mei Tai'en skal bindes, men er også ret simpel. Du kan google dem og se vejledninger.

Det skal dog lige siges at babyerne kun kan sidde - ikke ligge - i de her seler. Hvis du vil have én der skal kunne både det ene og det andet, skal du ud i en vikle, som du kan se f.eks her:  http://www.mamaslife.dk/group.asp?group=3

Men dem har jeg ikke orket at sætte mig ind i, netop fordi jeg vil have noget der er supernemt at tage af og på. Men der er mange der er glade for dem.

Jeg har tænkt mig at købe en simpel ringslynge (kan fås til cirka 100 kr. på den blå avis) som baby kan ligge i, specielt når han er helt ny, og så en Manduca (som de også kan bruge fra de er spæde, minimum 3,5 kilo) som han kan sidde i.

Anmeld

15. september 2011

Maja_4000

dorthemus skriver:

Vælg ikke en baby Bjørn men en hvor baby sidder ned i den istedet for at dingle med benene og hænge i skridtet. Prøv at læse inde på Snik Snak om Bæredimser...der er meget viden at hente jeg anbefaler en Manduca som jeg selv bruger til min datter. Du kan læse om den på www.mamaslife.dk

Elsker også vores manduca ! (:

Anmeld

15. september 2011

BJL2010

Jeg vil også anbefale Ergobaby!!! Når først du har prøvet den, så kan du mærke at den er rigtig for jer begge er jeg sikker på.

Vi havde lånt en Babybjörn, og vi brugte den næsten ikke for det var ret tydeligt at bebs ikke sad optimalt i den, og desuden var den sgi' heller ikke særlig rar at have på! Jeg synes næsten også man kan se det når man har den på - barnet hænger nærmest "væk" fra en eller sådan meget "udenpå" hvis du forstår Med Ergobaby har du barnet meget tættere på, og det hænger ikke og dingler. Og så er den SKØN at gå med fordi den støtter dig rigtig godt også - barnet sidder nemlig på ens hofte, så ikke man bærer hele vægten med ryggen, ligesom man gør med en Babybjörn.

Anmeld

15. september 2011

LinLin

NLME<3 skriver:

Hey i skønne tøser håber i kan hjælpe mig lidt på vej med at finde en ny bæresele. Jeg havde en babydan (mener jeg det var) til vores første søn, og den virkede slet ikke for mig, den var næsten ikke til at tage på selv, og han sad slet ikke godt i den Jeg vil rigtig gerne have en hvor den næste kan ligge lidt ned i, men også sidde ind imod mig, og så med næsen frem når den tid kommer Og så skal den være nem og kunne tage på selv ??? nogle forslag?

Tri Cotti!

Det er en slags slyng, men man skal ikke binde noget! Det er bare to stofringe, som man tager over hver skulder og så kan barnet enten ligge eller sidde hhv fremadvendt og bagudvendt.

Super smart og fylder ikke ret meget når man skal have den med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.