Anbefal en bæresele??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.445 visninger
21 svar
0 synes godt om
14. september 2011

NLME<3

Hey i skønne tøser håber i kan hjælpe mig lidt på vej med at finde en ny bæresele. Jeg havde en babydan (mener jeg det var) til vores første søn, og den virkede slet ikke for mig, den var næsten ikke til at tage på selv, og han sad slet ikke godt i den Jeg vil rigtig gerne have en hvor den næste kan ligge lidt ned i, men også sidde ind imod mig, og så med næsen frem når den tid kommer Og så skal den være nem og kunne tage på selv ??? nogle forslag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2011

Hailiesmom11

NLME<3 skriver:

Hey i skønne tøser håber i kan hjælpe mig lidt på vej med at finde en ny bæresele. Jeg havde en babydan (mener jeg det var) til vores første søn, og den virkede slet ikke for mig, den var næsten ikke til at tage på selv, og han sad slet ikke godt i den Jeg vil rigtig gerne have en hvor den næste kan ligge lidt ned i, men også sidde ind imod mig, og så med næsen frem når den tid kommer Og så skal den være nem og kunne tage på selv ??? nogle forslag?

Baby björn

Vi købte en hel ny der er i åndbart materiale med rygstøtte..

Den er super nem at finde ud af og god at gå med...

Anmeld

14. september 2011

sarahb

Jeg synes baby Bjørn var super god, har faktisk min til salg herinde. Kig evt på Mine oprettet debatter

Anmeld

14. september 2011

Angelspot

NLME<3 skriver:

Jeg har været super glad for min classic city babybjørn

Den er helt enkel at montere og baby kan sidde både ind mod brystet eller ud hvor han kan se på verden.

Anmeld

14. september 2011

NLME<3

sarahb skriver:

Jeg synes baby Bjørn var super god, har faktisk min til salg herinde. Kig evt på Mine oprettet debatter

sidder han også godt i den, når han sidder ind imod dig?

Anmeld

14. september 2011

NLME<3

Wulffi89 skriver:

Baby björn

Vi købte en hel ny der er i åndbart materiale med rygstøtte..

Den er super nem at finde ud af og god at gå med...

hedder den mere end baby bj.orn?

Anmeld

14. september 2011

NLME<3

Angelspot skriver:

Jeg har været super glad for min classic city babybjørn

Den er helt enkel at montere og baby kan sidde både ind mod brystet eller ud hvor han kan se på verden.

Den ser også rigtig fin ud, fandt den lige på nettet men kan kan ikke ligge ned i den kan han?

Anmeld

14. september 2011

AA10

helt klart baby bjørn det er pengene værd min datter elsker den

Anmeld

14. september 2011

modesty

Sagen med babybjørn er at de ikke støtter om babys hofter, så de må ikke bruges i mere end ca. et kvarter af gangen. Hvis du vil have en du kan bruge i længere tid, skal du have f.eks en Manduca, Ergobaby eller Mei Tai. 

Anmeld

14. september 2011

dorthemus

Vælg ikke en baby Bjørn men en hvor baby sidder ned i den istedet for at dingle med benene og hænge i skridtet. Prøv at læse inde på Snik Snak om Bæredimser...der er meget viden at hente jeg anbefaler en Manduca som jeg selv bruger til min datter. Du kan læse om den på www.mamaslife.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.