Hjælp!!? 4mrd baby med hård mave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.080 visninger
17 svar
0 synes godt om
14. september 2011

Anonym trådstarter

Nogen som kan hjælpe, min pige har rigtig ondt hun presser og presser og kan ikke komme af med sin afføring. på de sidste 2 døgn har der kun været en lille rosin agtig klump afføring.

Hun går ud i gråd når hun presser som om det gør rigtig ondt på hende.. og synes hun gør nogen sære spjæt, og hendes mave rumsterre og er meget hård??

Synes jeg har hørt ang sukkervand kan løsne op på det? nogen som kan sige hvad jeg skal gøre  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2011

Saram

Anonym skriver:

Nogen som kan hjælpe, min pige har rigtig ondt hun presser og presser og kan ikke komme af med sin afføring. på de sidste 2 døgn har der kun været en lille rosin agtig klump afføring.

Hun går ud i gråd når hun presser som om det gør rigtig ondt på hende.. og synes hun gør nogen sære spjæt, og hendes mave rumsterre og er meget hård??

Synes jeg har hørt ang sukkervand kan løsne op på det? nogen som kan sige hvad jeg skal gøre  

Ammer du hende eller får hun mme?

Anmeld

14. september 2011

Anonym trådstarter

hun får mme, og har givet hende grød 1 gang dagligt i 1,5 uge.

tidliger ringede jeg til sp som sag jeg skulle give hende en lille kop vand samtidig med grøden det prøvd jeg nu her til formiddag, og haer ikke hjulpet...

Anmeld

14. september 2011

Noahmor

Anonym skriver:

Noah har fået laktulose en gang imellem for lige at få løsnet op.

Ved ikke om hun allerede får syrnet mme ellers kan dette også hjælpe lidt. 

Anmeld

14. september 2011

Clisolka

Anonym skriver:

Jeg syntes jeg har læst et sted, at sveskemos skulle være godt mod hård mave hos de små  Vi har ikke selv prøvet at have hård mave herhjemme. 

Anmeld

14. september 2011

Dansker I Holland

Uhhh ikke sjovt, vi lavede sveskemos/grød til vores prinsesse da hun var forstoppet, og det har hjulpet rigtig meget.. Og nej det vælter ikke bare ud med bæh når det er. Bare sørg for at hun spiser lidt af det hver dag, så skulle maven komme igang igen Håber snart hun får det bedre igen Ikke sjovt sådan noget..

Anmeld

14. september 2011

Anonym trådstarter

Dansker I Holland skriver:

Uhhh ikke sjovt, vi lavede sveskemos/grød til vores prinsesse da hun var forstoppet, og det har hjulpet rigtig meget.. Og nej det vælter ikke bare ud med bæh når det er. Bare sørg for at hun spiser lidt af det hver dag, så skulle maven komme igang igen Håber snart hun får det bedre igen Ikke sjovt sådan noget..

ja det kunne være vi skulle prøve med sveskegrød til aften. har du en opskrift på dette eller hvor finder jeg det henne? synes ikke jeg har set det på hylderne. det sagde sp faktisk også

Men hvordan laver jeg det??

Anmeld

14. september 2011

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Jeg syntes jeg har læst et sted, at sveskemos skulle være godt mod hård mave hos de små  Vi har ikke selv prøvet at have hård mave herhjemme. 

ja det vil jeg også prøve  du har vel ikke en opskrift på sådan en sveskegrød? eller hvor jeg kan finde det?

Anmeld

14. september 2011

Anonym trådstarter

Noahmor skriver:

Noah har fået laktulose en gang imellem for lige at få løsnet op.

Ved ikke om hun allerede får syrnet mme ellers kan dette også hjælpe lidt. 

ja okay syrnet mme.. hm hvad er forskellen på alm og syrnet helt nøjagtig?  

Laktulose, fås det på apoteket? eller matas?

Anmeld

14. september 2011

Dansker I Holland

Anonym skriver:

ja det kunne være vi skulle prøve med sveskegrød til aften. har du en opskrift på dette eller hvor finder jeg det henne? synes ikke jeg har set det på hylderne. det sagde sp faktisk også

Men hvordan laver jeg det??

Værsgo her er hvordan du skal gøre smiler...I skal bare give en smule hver dag indtil det begynder og virke

Køb en bøtte med svesker i et discount-supermarked.

• Læg dem i blød i vand i et par timer
  • Kog sveskerne i et par minutter
  • Hæld vandet fra i en skål
  • Blend sveskerne med en stavblender
  • Hæld lidt af kogevandet i indtil konsistensen er passende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.