Mutti2B skriver:
Jeg ringede bare til min læge og bestilte tid til blodprøver ca 4 måneder før jeg havde planlagt at ville gå igang med PB. Jeg havde nemlig også læst at man skulle vaccineres hvis man ikke havde haft røde hunde og derved skulle vente i 3 måneder. Jeg valgte også at få lavet HSGén i det offentlige fordi det er gratis men de har så ret til at afvise én x antal gange. Så jeg tænkte at jeg hellere måtte komme igang med al det i go tid.
Kan du ikke bare ringe til din læge og bestille tid til blodprøver eller skal det gå igennem klinikken? Min klinik tilbød også at ta blodprøver, men det kostede, så valgte min egen læge.
Så vidt jeg ved er det gratis med udredning når vi har en henvisning fra lægen... Så hvis bare jeg bestiller tid i starten af næste cyklus burde vi kunne få lavet alle blodprøver i den cyklus og dermed have hele udredningen overstået tænker jeg lidt...?!
Celleskrab fik jeg i marts mener jeg det var.. Men kan være jeg skulle overveje et igen, skal til kontrol en gang pr. år fordi jeg blev opereret for celleforandringer for to år siden... Så ville nok egentlig være meget godt lige at få det på plads, men kan jeg jo lige snakke med gyn om...
Anmeld