hjælp vil tabe mig hvad skal jeg spise ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2011

mor til 2 skønne piger .

henh01 skriver:

Jeg kan og vil ikke vejlede dig når man ser på dit indtag som på ingen måde er sundt. Jeg ville råde dig til at snakke med din læge.

lige for at slå det fast så er det ikke fordi jeg er "syg" hvad angår mad elsker mad men spiser bare ikke særlig meget , så det derfor jeg spørger hvad jeg kan spise så jeg taber 2 kilo så jeg kan spise sunde ting istedet .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2011

mor til 2 skønne piger .

Mig med maven skriver:

DU SKAL SPISE MERE!!!

Det du gør nu er IKKE SUNDT!

Spis varieret, og 5-7 gange i døgnet! 

problemet er som jeg siger at jeg elsker mad men ikke ved hvad jeg kan spise som lig tager de sidste 2 kilo så jeg kan spise alt mulig igen hvis du forstår hvad jeg mener .

Anmeld

14. september 2011

henh01

najasmor skriver:

lige for at slå det fast så er det ikke fordi jeg er "syg" hvad angår mad elsker mad men spiser bare ikke særlig meget , så det derfor jeg spørger hvad jeg kan spise så jeg taber 2 kilo så jeg kan spise sunde ting istedet .

Jeg tror jeg misforstod dit indlæg. Troede du spiste 1 gulerod til frokost og 1 gulerod til aften.

Men stadig er jeg ikke uddannet i at vejl. Mit bedste råd vilel være at du skal begynde at spise morgenmad - et godt og solidt måltid. Det sætter forbrændingen i gang. Nu er din forbrænding meget lav fordi kroppen ikke får benzin så når du træner osv, forbrænder du væsentlig mindre end hvis du havde fået noget "ordentlig" mad inden.

Anmeld

14. september 2011

mor til 2 skønne piger .

henh01 skriver:

Jeg tror jeg misforstod dit indlæg. Troede du spiste 1 gulerod til frokost og 1 gulerod til aften.

Men stadig er jeg ikke uddannet i at vejl. Mit bedste råd vilel være at du skal begynde at spise morgenmad - et godt og solidt måltid. Det sætter forbrændingen i gang. Nu er din forbrænding meget lav fordi kroppen ikke får benzin så når du træner osv, forbrænder du væsentlig mindre end hvis du havde fået noget "ordentlig" mad inden.

kender du nogen opskrifter som er sunde  ?

fordi spiser alt mulig til aftensmad men stegtflæsk er nok ikke lige vejen frem hehe .

Anmeld

14. september 2011

Mig med maven

najasmor skriver:

problemet er som jeg siger at jeg elsker mad men ikke ved hvad jeg kan spise som lig tager de sidste 2 kilo så jeg kan spise alt mulig igen hvis du forstår hvad jeg mener .

Jeg beder dig ikke om at spise større portioner, men flere.

En portion kunne være et æble, nogle nødder, en baban, et stykke rugbrød, noget avokado eller andet lækkert du finder på.

Det er vigtigt at du spiser SUNDT men flere gange i døgnet, sådan at din forbrænding vil hoppe i vejret, hvislket højst sandsynligt vil afhjælpe de sidste kg.

Anmeld

14. september 2011

mor til 2 skønne piger .

Mig med maven skriver:

Jeg beder dig ikke om at spise større portioner, men flere.

En portion kunne være et æble, nogle nødder, en baban, et stykke rugbrød, noget avokado eller andet lækkert du finder på.

Det er vigtigt at du spiser SUNDT men flere gange i døgnet, sådan at din forbrænding vil hoppe i vejret, hvislket højst sandsynligt vil afhjælpe de sidste kg.

tak for svar ,  vil da prøve det du skriver  .
vidste bare ikke rigtig hvad jeg skulle spise .

Anmeld

14. september 2011

henh01

najasmor skriver:

kender du nogen opskrifter som er sunde  ?

fordi spiser alt mulig til aftensmad men stegtflæsk er nok ikke lige vejen frem hehe .

Morgenmad der anbefales det at spise 30 g morgenmadsprodukt med mini mælk, 30 g groft bræd og 1 frugt.

Frokost bør du altså spise noget mere - 30 g brød og MANGE flere grøntsager og så måske noget kød - kylling eller kødpålæg.

Aftensmaden kan bestå af:

kød med grønt

Falafel med salat

Ja alt hvor der ikke er stivelse eller begrænset mængde stivelse i.

Anmeld

14. september 2011

mor til 2 skønne piger .

henh01 skriver:

Morgenmad der anbefales det at spise 30 g morgenmadsprodukt med mini mælk, 30 g groft bræd og 1 frugt.

Frokost bør du altså spise noget mere - 30 g brød og MANGE flere grøntsager og så måske noget kød - kylling eller kødpålæg.

Aftensmaden kan bestå af:

kød med grønt

Falafel med salat

Ja alt hvor der ikke er stivelse eller begrænset mængde stivelse i.

det vil jeg prøve at gå igang med
tak for dit svar .

Anmeld

14. september 2011

vitapigen

Et sundt og mættede morgenmåltid er alfa omega til at starte en sund dag på. Og så som de andre skriver små måltider i løbet af dagen. Mit morgenmåltid er det vigtigste for mig. Den består af yoghurt (en fedtfattig), mysli med mange fiber og gerne lidt hasselnødder på toppen Men ja følg din sunde fornuft

Anmeld

14. september 2011

TWT

najasmor skriver:

hej piger . mangler de sidste 2 kilo på maven for at være som jeg før jeg fødte , så tænkte om i havde nogen gode ideer til mad som der kan hjælpe mig lidt på vej ? ..

Når man starter et vægttab, er det godt at indtage mange proteiner og fibre og spare på fedt, stivelse, kartofler, ris, brød, pasta med mere. Man skal faktisk næsten vende kostpyramiden om. 

Man skal spise 5-6 gange om dagen. Ellers giver det ikke rigtig det store vægttab  

Det hele har min læge fortalt mig.

Held og lykke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.