Den ventetid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2011

esiuol

Jeg gennemgår den samme følelsescyklus hver eneste gang:
Efter hvert forsøg, er jeg sikker på, den er der. Så tester jeg negativ, og er sikker på, at det aldrig vil lykkes for mig at blive gravid. Jeg tænker med det samme, at det slet ikke kan betale sig at være i behandling, når nu det alligevel aldrig lykkes... Lige indtil næste behandling er overstået, og forhåbningerne igen tager over.

Jeg har heller ikke fundet nogen god metode til at komme gennem den svære tid... Så hvis der er nogen, der har gode bud, er jeg også meget interesseret i at høre dem

Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2011

nielsen80

esiuol skriver:

Jeg gennemgår den samme følelsescyklus hver eneste gang:
Efter hvert forsøg, er jeg sikker på, den er der. Så tester jeg negativ, og er sikker på, at det aldrig vil lykkes for mig at blive gravid. Jeg tænker med det samme, at det slet ikke kan betale sig at være i behandling, når nu det alligevel aldrig lykkes... Lige indtil næste behandling er overstået, og forhåbningerne igen tager over.

Jeg har heller ikke fundet nogen god metode til at komme gennem den svære tid... Så hvis der er nogen, der har gode bud, er jeg også meget interesseret i at høre dem

Louise

Tak for dit svar - må nok bare acceptere det er en hård tid, har bare en rigtig lorte dag. Sjovt nok, for mig er det lige omvendt, jeg tror på det inden vi går i gang med forsøget, når så æggene er lagt op - eller i sin tid sæden, så begynder tvivlen.

Tror bare dette er et så højt ønske for os alle herinde, at føleser er umulige at styre - håber virkelig vi alle snart får vores drøm opfyldt.

Anmeld

14. september 2011

Lisbeth1985

Kæft hvor jeg synes det er hårdt! Det er så svært at forblive positiv, når man ikke kan gøre andet end at vente på, at man kan tage en test.Vil bare så gerne, at begyndelsen til et lille liv allerede er i gang i min krop, men man ved det jo ikke. Gid det dog er min tur nu, tror sku snart ikke jeg kan holde til at se på flere negative tests. Et barn er alt hvad jeg ønsker mig - bare et, vi troede vi skulle have flere da vi gik i gang med PB, men nu vil vi være evigt taknemmelige for bare et! Det må da kunne lade sig gøre. 

Hvordan klare i andre tiden, og fremfor alt hvordan forbliver I positive? Jeg har en tendens til at tænke negative tanker for at beskytte mig selv, da jeg helst ikke vil gå helt ned med flaget skulle dette forsøg også ende i en negativ test. Men ved jo godt det ikke virker - for bliver jo ked af det uanset.

Åhh sødeste.. Først skal du lige have en 

Ventetiden er svær - rigtig svær Den er på mange måder det værste i et IVF/ICSI-forløb, da man ikke skal/kan gøre noget andet end at vente. Jeg tror desværre ikke, at der findes en kur, der kan gøre det lettere Vi forsøger altid at gøre nogle ting sammen, som kan aflede tankerne lidt. Det kan være en tur i biffen, en gåtur eller lidt hyggeligt samvær med venner eller familie. 

Jeg kan godt forstå, at du synes, at det er svært at forblive positiv - det er jo helt naturligt, at man ryger i kulkælderen engang imellem. Jeg er ligesom dig positiv op til ÆU og ÆO, og derfor forsvinder gejsten dag for dag i rugeperioden 

Jeg er sikker på, at det er jeres tur nu søde Med to flotte æg kan det ikke andet end resultere i en smuk lille bebs (eller to) Jeg hepper helt vildt på jer

Mange  og tanker herfra

Anmeld

14. september 2011

nielsen80

Lisbeth1985 skriver:

Åhh sødeste.. Først skal du lige have en 

Ventetiden er svær - rigtig svær Den er på mange måder det værste i et IVF/ICSI-forløb, da man ikke skal/kan gøre noget andet end at vente. Jeg tror desværre ikke, at der findes en kur, der kan gøre det lettere Vi forsøger altid at gøre nogle ting sammen, som kan aflede tankerne lidt. Det kan være en tur i biffen, en gåtur eller lidt hyggeligt samvær med venner eller familie. 

Jeg kan godt forstå, at du synes, at det er svært at forblive positiv - det er jo helt naturligt, at man ryger i kulkælderen engang imellem. Jeg er ligesom dig positiv op til ÆU og ÆO, og derfor forsvinder gejsten dag for dag i rugeperioden 

Jeg er sikker på, at det er jeres tur nu søde Med to flotte æg kan det ikke andet end resultere i en smuk lille bebs (eller to) Jeg hepper helt vildt på jer

Mange  og tanker herfra

Tak søde, jeg håber virkelig du har ret! Jeg prøver at holde mig beskæftiget, men vi har jo valgt at holde det her forsøg hemmeligt + jeg går hjemme, så kan godt mærke at jeg er ved at gå ud af mit gode skind. Skulle det trælse ske, at jeg skal igennem et forsøg mere, så sygemelder jeg mig ikke - kan slet ikke få tiden til at gå Skal heldigvis til akupunktur i dag, akupunktøren plejer at være god til at få humøret lidt op.

Hvordan går det med dig? Er du ved at være klar til endnu en omgang?

Anmeld

14. september 2011

Lisbeth1985

nielsen80 skriver:

Tak søde, jeg håber virkelig du har ret! Jeg prøver at holde mig beskæftiget, men vi har jo valgt at holde det her forsøg hemmeligt + jeg går hjemme, så kan godt mærke at jeg er ved at gå ud af mit gode skind. Skulle det trælse ske, at jeg skal igennem et forsøg mere, så sygemelder jeg mig ikke - kan slet ikke få tiden til at gå Skal heldigvis til akupunktur i dag, akupunktøren plejer at være god til at få humøret lidt op.

Hvordan går det med dig? Er du ved at være klar til endnu en omgang?

Du skal ikke igennem et forsøg mere!! Det er NU, at du bliver gravid!! BASTA

Det går fint her Vi går igang med nedreguleringen på lørdag og om 15 dage skal vi til den første scanning i denne omgang.

Jeg kan mærke, at jeg ikke rigtig tør tro på det denne gang. Skuffelsen efter sidste forsøg tog virkelig hårdt på mig og jeg er bare så bange for, at det sker igen Så jeg forsøger at fokusere på alt andet. Mit speciale er mit hjertebarn for tiden - det hjælper mig, at jeg har noget andet at kaste min opmærksomhed på

Jeg håber, at du får en dejlig og afslappende tur til akupunktøren - det skal nok hjælpe

Anmeld

14. september 2011

nielsen80

Lisbeth1985 skriver:

Du skal ikke igennem et forsøg mere!! Det er NU, at du bliver gravid!! BASTA

Det går fint her Vi går igang med nedreguleringen på lørdag og om 15 dage skal vi til den første scanning i denne omgang.

Jeg kan mærke, at jeg ikke rigtig tør tro på det denne gang. Skuffelsen efter sidste forsøg tog virkelig hårdt på mig og jeg er bare så bange for, at det sker igen Så jeg forsøger at fokusere på alt andet. Mit speciale er mit hjertebarn for tiden - det hjælper mig, at jeg har noget andet at kaste min opmærksomhed på

Jeg håber, at du får en dejlig og afslappende tur til akupunktøren - det skal nok hjælpe

Det kan jeg godt forstå søde, jeg håber virkelig at denne gang er lykkens gang for jer. Ingen burde gå igennem det, I var igennem. Jeg håber ICSI er vejen frem for jer. Det må også bare være jeres tur - synes altså snart godt den køkultur må slå igennem!

Uhhh specialetid, det kan jeg godt huske Det kan nu også være lidt hårdt engang imellem. Husk at tage de nødvendige pauser, så man ikke stirre sig helt blindt på det.

Glæder mig så meget til at følge dig i dit næste forsøg, som bare skal være lykkens gang for jer

Anmeld

14. september 2011

Lisbeth1985

nielsen80 skriver:

Det kan jeg godt forstå søde, jeg håber virkelig at denne gang er lykkens gang for jer. Ingen burde gå igennem det, I var igennem. Jeg håber ICSI er vejen frem for jer. Det må også bare være jeres tur - synes altså snart godt den køkultur må slå igennem!

Uhhh specialetid, det kan jeg godt huske Det kan nu også være lidt hårdt engang imellem. Husk at tage de nødvendige pauser, så man ikke stirre sig helt blindt på det.

Glæder mig så meget til at følge dig i dit næste forsøg, som bare skal være lykkens gang for jer

Uhh ja.. Køkultur ville være dejligt Jeg håber dog virkelig, at du hopper foran mig i køen

Indtil videre går det helt fint med specialet Jeg synes det er vidunderligt, at jeg kan bruge alt min tid på lige netop det, som jeg synes er allermest interessant Jeg vil gerne nå rigtig langt, inden jeg begynder på menopur igen, så jeg kan tillade mig at holde fri nogle dage, hvis jeg føler for det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.