Den ventetid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

717 visninger
16 svar
0 synes godt om
14. september 2011

nielsen80

Kæft hvor jeg synes det er hårdt! Det er så svært at forblive positiv, når man ikke kan gøre andet end at vente på, at man kan tage en test.Vil bare så gerne, at begyndelsen til et lille liv allerede er i gang i min krop, men man ved det jo ikke. Gid det dog er min tur nu, tror sku snart ikke jeg kan holde til at se på flere negative tests. Et barn er alt hvad jeg ønsker mig - bare et, vi troede vi skulle have flere da vi gik i gang med PB, men nu vil vi være evigt taknemmelige for bare et! Det må da kunne lade sig gøre. 

Hvordan klare i andre tiden, og fremfor alt hvordan forbliver I positive? Jeg har en tendens til at tænke negative tanker for at beskytte mig selv, da jeg helst ikke vil gå helt ned med flaget skulle dette forsøg også ende i en negativ test. Men ved jo godt det ikke virker - for bliver jo ked af det uanset.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2011

ønskebørn74

nielsen80 skriver:

Kæft hvor jeg synes det er hårdt! Det er så svært at forblive positiv, når man ikke kan gøre andet end at vente på, at man kan tage en test.Vil bare så gerne, at begyndelsen til et lille liv allerede er i gang i min krop, men man ved det jo ikke. Gid det dog er min tur nu, tror sku snart ikke jeg kan holde til at se på flere negative tests. Et barn er alt hvad jeg ønsker mig - bare et, vi troede vi skulle have flere da vi gik i gang med PB, men nu vil vi være evigt taknemmelige for bare et! Det må da kunne lade sig gøre. 

Hvordan klare i andre tiden, og fremfor alt hvordan forbliver I positive? Jeg har en tendens til at tænke negative tanker for at beskytte mig selv, da jeg helst ikke vil gå helt ned med flaget skulle dette forsøg også ende i en negativ test. Men ved jo godt det ikke virker - for bliver jo ked af det uanset.

Jeg tror vi alle har de dage under rugningen... Det er pisse hårdt!!!

Jeg håber så meget at heldet er med jer denne gang mr de super basser du ruger på!!!!

Kæmpe krammer fra en anden sortseer...

Anmeld

14. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

nielsen80 skriver:

Du får lige en kæmpe krammer  Ved hvordan du har det, og det er IKKE sjovt.

Hvordan overlever man? Det er nok meget forskelligt, men jeg tog en dag af gangen, et forsøg af gangen. Og så snakkede jeg med de få nærmeste, som vidste hvad jeg kæmpede med. Det gør det lidt mere udholdeligt. 

Anmeld

14. september 2011

ønskebørn74

nielsen80 skriver:

Grib knoglen og giv mig et kald... Jeg skal nok sætte skub i dit humør i den rigtige retning...

Jeg er lige her... Indtil om en time...

Anmeld

14. september 2011

nielsen80

ønskebarn74 skriver:

Jeg tror vi alle har de dage under rugningen... Det er pisse hårdt!!!

Jeg håber så meget at heldet er med jer denne gang mr de super basser du ruger på!!!!

Kæmpe krammer fra en anden sortseer...

Tak søde, og tak for snakken i går! du er super god til at være positiv

Som vi snakkede om, så vil man bare så gerne snart videre i sit liv - lægge barnløsheden bag sig og lukke det kapitel. Men tror du har ret, vi hat nok alle disse dage, hvor det hele sucks - der er heldigvis kun lidt over en uge til testdag, som forhåbentlig bringer glæde med sig

Anmeld

14. september 2011

nielsen80

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Du får lige en kæmpe krammer  Ved hvordan du har det, og det er IKKE sjovt.

Hvordan overlever man? Det er nok meget forskelligt, men jeg tog en dag af gangen, et forsøg af gangen. Og så snakkede jeg med de få nærmeste, som vidste hvad jeg kæmpede med. Det gør det lidt mere udholdeligt. 

Tusind tak - kan godt huske noget af din kamp. Der er nok ingen gyldne råd til at komme i gennem det, har bare en rigtig træls dag, tror jeg. Forhåbentlig så er det snart overstået - og jeg står med en positiv test om lidt over en uge

Anmeld

14. september 2011

nielsen80 skriver:

Tusind tak - kan godt huske noget af din kamp. Der er nok ingen gyldne råd til at komme i gennem det, har bare en rigtig træls dag, tror jeg. Forhåbentlig så er det snart overstået - og jeg står med en positiv test om lidt over en uge

Det håber jeg også!!  Hvornår har du testdag? 

Anmeld

14. september 2011

nielsen80

ønskebarn74 skriver:

Grib knoglen og giv mig et kald... Jeg skal nok sætte skub i dit humør i den rigtige retning...

Jeg er lige her... Indtil om en time...

årh skal i ned i byen og mødes med en kollega, som har taget fri i dag. Håber det kan hjælpe lidt på humøret!

Men tak for buddet søde - du er simpelthen fantastisk

Anmeld

14. september 2011

nielsen80

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Det håber jeg også!!  Hvornår har du testdag? 

Den 24, fik lagt æg op i lørdags. Sidste gang formået jeg faktisk at undgå at snydeteste inden, men tror ikke jeg helt kan undgå det denne gang. Men har sagt til mig selv, jeg i hvert fald ikke må teste før næste onsdag.

Er en af dem, som stort set ingen symtomer får af hormonerne i behandling. kan intet mærke. Ville næsten ønske, jeg havde nogle symtomer at forholde mig til, men ved jo godt ikke alle kan mærke et æg sætte sig fast, eller får ømme bryster eller andet. Men ville bare så gerne have lidt vished om man var købt eller solgt.

Håber forøvrigt alt er vel med din graviditet!

Anmeld

14. september 2011

nielsen80 skriver:

Den 24, fik lagt æg op i lørdags. Sidste gang formået jeg faktisk at undgå at snydeteste inden, men tror ikke jeg helt kan undgå det denne gang. Men har sagt til mig selv, jeg i hvert fald ikke må teste før næste onsdag.

Er en af dem, som stort set ingen symtomer får af hormonerne i behandling. kan intet mærke. Ville næsten ønske, jeg havde nogle symtomer at forholde mig til, men ved jo godt ikke alle kan mærke et æg sætte sig fast, eller får ømme bryster eller andet. Men ville bare så gerne have lidt vished om man var købt eller solgt.

Håber forøvrigt alt er vel med din graviditet!

Ih det er godt nok spændende! Kan godt forstå det er svært ikke at teste. Jeg havde heller ikke nogen særlige symptomer da jeg blev gravid. Håber virkelig den er der denne gang! Og tak, alt går super her. Både hurtigt og forholdsvist nemt. Er 29+0 i dag 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.