vuggestuesnak

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.199 visninger
17 svar
0 synes godt om
13. september 2011

Anonym trådstarter

Pædagogen sagde i dag at min datter er meget voksensøgende. At hun vil hele tiden op hos dem og søger trøst konstant op at de har ikke tid og vil ikke løfte hende op hver gang . Såligger der ved deres fødder og holder om dem. Det gjorde mig ked af at hun ikke får det trøst hun trænger til

Hun er kun 9mdr og de sagde at vi sku gør hende mere selvstændig og ikke give hende så meget opmærksomhed .

Er det okay?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2011

ESV

Synts ærlig talt den pædagog skulle finde andet arbejde. Et barn på 9 md kræver den opmærksomhed et barn på 9 md kræver!! Så nej det syntes jeg bestemt ikke er ok....

Anmeld

13. september 2011

AnneBJ

ESV skriver:

Synts ærlig talt den pædagog skulle finde andet arbejde. Et barn på 9 md kræver den opmærksomhed et barn på 9 md kræver!! Så nej det syntes jeg bestemt ikke er ok....

Anmeld

13. september 2011

StineW79

Profilbillede for StineW79
Ej hvad?? Det kan man da ik!!! Ville blive tosset hvis det var mit barn! Er selv pædagog , godt nok i en døgninstution, for handicapet børn. Vil dog mene at det er rigtig, rigtig dårlig pædagogik, børn bliver jo ik mere selvstændige hvis ik de oplever at de bliver hørt og forstået. De skal jo føle sig trygge deres omgivelser, før de ka blive selvstændige!! Og det er deres opgave i vuggestuen at sørge for at barnet har det godt der!!!! Vh Stine

Anmeld

13. september 2011

Anonym trådstarter

ESV skriver:

Ja hun har nemlig kun gået der i en måned . Men de klagede over at vi tager hende alt for tit op til mig og det er en dårlig vane . Vi sku lærer hende at klar sig selv og ikke være afhængig af voksne .

Anmeld

13. september 2011

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Ej hvad?? Det kan man da ik!!! Ville blive tosset hvis det var mit barn! Er selv pædagog , godt nok i en døgninstution, for handicapet børn. Vil dog mene at det er rigtig, rigtig dårlig pædagogik, børn bliver jo ik mere selvstændige hvis ik de oplever at de bliver hørt og forstået. De skal jo føle sig trygge deres omgivelser, før de ka blive selvstændige!! Og det er deres opgave i vuggestuen at sørge for at barnet har det godt der!!!! Vh Stine

Skal jeg skifte vuggestue?

Anmeld

13. september 2011

ESV

Anonym skriver:

Skal jeg skifte vuggestue?

Tror jeg ville starte med at be om et møde med pædagogerne på stuen og lederen af institutionen og høre hvad det her går ud på og om i kan nå til enighed ang pasning af DIT barn men du skal gøre det du føler er det rigtige og det bedste på barnet.. For du kan også vende den og sige kan du have tillid til at de passer ordentligt på barnet efter dette?? Lyt til din mavefornemmelse!!

Anmeld

13. september 2011

StineW79

Profilbillede for StineW79
Ville klart be om en samtale, omkring pasning af dit barn også se tiden lidt an! Det andet er bare ik ok! Og husk nu at Mor og Far altid ved hvad der er Bedest for vores børn. Vh Stine

Anmeld

14. september 2011

KerIrem

ESV skriver:

enig!!

Anmeld

14. september 2011

LSU

Nu er jeg selv pædagog og tilmed i en vuggestue.

Måske har pædagogen formuleret det lidt hårdt, men jeg kan faktisk nikke genkendende til det. Og jeg mener bestemt ikke at jeg er en dårlig pædagog, eller at jeg burde finde andet arbejde.

Vi havde et barn, der skreg så snart vi ikke havde hende på armen og hun kravlede rundt efter os. Det var simpelthen ikke muligt for os, at sidde med hende dagen lang. Nogle børn kræver mere opmærksomhed end andre og det bliver der taget hensyn til, men de andre børn skal ikke glemmes.

Jeg kan ikke se at hendes udtalelse er så forkert, måske forkert formuleret... Men ja.

Men jeg synes da, at du skal bede om en samtale, hvor I snakker om gensidige forventninger (Den burde så have været der ved indkøringssamtalen, synes jeg)

Held og lykke med det, det er så vigtigt at man er tryg og glad for det sted man skal aflevere sit barn mange timer hver dag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.