Barn på forsædet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2011

Sitrani

Jeg har læst et sted, at det må de gerne, hvis airbag er slået fra.... Min lille pige sidder på forsædet i mine forældres bil, fordi deres seler ikke kan nå rundt om autostolen bagved... og de har ikke airbag i deres bil, så det er ikke noget problem...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2011

mor til lille emma

Mca<3 skriver:

Har du ikke bagsæder i bilen ?? Passagersædet er det farligeste sæde i bilen , så jeg ville aldrig placere mit lille barn der hvis der var andre muligheder

Jo det har jeg. Men jeg vælger at hun skal sidde foran

Anmeld

14. september 2011

mor til lille emma

EmmaJosephine skriver:

Undskyld jeg lige blander mig med et spørgsmål nu.. 

Når de sidder på bagsædet, hvordan skal de så vende? og hvad med airbag?..  

Det skam helt okay

Det kommer an på størrelsen/alder af/på baby som der bliver skrevet

Ja som jeg skulle slå det fra her til morges opdager jeg at bilen ingen airbag har... hahahaha!!! Det havde den anden bil, som lige er blevet solgt, men den her har ikke. Men nu ved jeg det da til en anden god gang

Anmeld

14. september 2011

Mca<3

mor til lille emma skriver:

Jo det har jeg. Men jeg vælger at hun skal sidde foran

Hvordan kan det være du bevidst tager det farlige valg ( hvis jeg må være nysgerrig)

Anmeld

14. september 2011

TbCp

Jeg spurgte min kørelærer, da jeg tog kortet her for 2 år siden, hvordan reglerne er.

Bagudvendt på forsædet er ok hvis airbag er slået fra.

Forudvendt er ok, airbag må gerne være slået til, men ryk sædet så langt tilbage som muligt, da airbags slår meget hårdt!

Anmeld

14. september 2011

Christina.78

Dette er fra FDM maj måned 2011

læs

PLACERING I BILER MED AIRBAG !!!

http://www.fdm.dk/sikkerhed/autostole

Anmeld

14. september 2011

Christina.78

TbCp skriver:

Jeg spurgte min kørelærer, da jeg tog kortet her for 2 år siden, hvordan reglerne er.

Bagudvendt på forsædet er ok hvis airbag er slået fra.

Forudvendt er ok, airbag må gerne være slået til, men ryk sædet så langt tilbage som muligt, da airbags slår meget hårdt!

Ville ikke turde lade mit barn sidde bagudvendt foran i sin autostol..læs mit link fra FDM..

Anmeld

14. september 2011

TbCp

Christina.78 skriver:

Ville ikke turde lade mit barn sidde bagudvendt foran i sin autostol..læs mit link fra FDM..

Nææ det siger jeg heller ikke at jeg vil, jeg fortæller blot hvad jeg fik oplyst af min kørelærer

Anmeld

14. september 2011

Christina.78

TbCp skriver:

Nææ det siger jeg heller ikke at jeg vil, jeg fortæller blot hvad jeg fik oplyst af min kørelærer

det var heller ikke pointet på dig..det var bare en reaktion på din kørelærers kommentar til dig...har også kæmpet lidt med surt barn på bagsædet, men ville stadig ikke turde sætte hende foran..så måtte vi vente til en anden kunne køre med og sidde bai, eller også stå igennem gråden..

Anmeld

14. september 2011

oerbaek

jeg har min søn på 5 mdr foran, selvfølgelig i  en bagudvendt autostol, og med airbagen slået fra... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.