min mælkeproduktion er stoppet :'( hjælp mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2011

Moster Lagkage

kiwilouise skriver:

der er ikke andet for. forstår bare ikke hvordan det kan dykke sådan... har givet hende bryst fra første dag og har næsten haft overflod af mælk. og så lige pludselig er der ingenting

tusind tak for svar

ahmen søde ven. jeg kan følge dig 100 procent, det var præcis ligesådan ved mig, sp sagde det ikke kunne lade sig gøre, men ikke desto mindre var det hvad der skete. dog var det helt oppe igen efter to dage. det samme skete også ved min søn, men der fik jeg ingen vejledning eller støtte så stoppede med at amme da han var 3,5 mdr. men klø på det kan sagtens lykkes. det er pisse irriterende og man føler sig så halv mislykket og skide sur. men bare rolig det skal nok gå.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2011

N&J

Christine skriver:

Ej øv, det lyder da ikke godt. Men det bedste råd jeg har fået er at tage tøjet af sig selv på overkroppen og babyens tøj af og så ligge i sengen med babyen og putte, så får i både hudkontakt og du får ro og hvile. Begge dele skulle være ret vigtige for mælkeproduktionen. Og så selvfølgelig at hun sutter, rigtigt meget. Held og lykke! Håber dte bliver bedre. Måske er det bare lige en dag eller to det er lidt nede? Det håber jeg da

Og masser af væske, det hjalp altid mig når min mælkeproduktion kom lidt i bund.. 

Anmeld

13. september 2011

Christine

N&J skriver:

Og masser af væske, det hjalp altid mig når min mælkeproduktion kom lidt i bund.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.