Hverdagen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hvad med i første omgang blot at flytte tættet på hinanden, men ikke sammen? 

Jeg har ikke mulighed for at flytte derover for mig selv og han har ikke mulighed for at flytte herover, da han har arbejde og en lejlighed han ikke kan få solgt lige nu..

Så den løsning går desværre ikke..

Men vi vil også gerne flytte sammen, så det er ikke det der er problemet, men det at jeg er bange for at der går for hurtigt hverdag i det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Jeg har ikke mulighed for at flytte derover for mig selv og han har ikke mulighed for at flytte herover, da han har arbejde og en lejlighed han ikke kan få solgt lige nu..

Så den løsning går desværre ikke..

Men vi vil også gerne flytte sammen, så det er ikke det der er problemet, men det at jeg er bange for at der går for hurtigt hverdag i det..

Ok, det var såmænd også derfor (pga. hverdagen) at jeg tænke at i kunne starte med at flytte tættere på hinanden. Det er trods alt en anden hverdag man så deler, end den under samme tag. Men hvis i føler jer parate og har lyst, så flyt da sammen. Det gjorde jeg også med min mand. 

Tror det vigtigste er at lave aftaler om hyggedage, hvor det hele ikke går op i vasketøj, indkøb, hvem der gør hvad, hvorfor osv. 

Anmeld

14. september 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ok, det var såmænd også derfor (pga. hverdagen) at jeg tænke at i kunne starte med at flytte tættere på hinanden. Det er trods alt en anden hverdag man så deler, end den under samme tag. Men hvis i føler jer parate og har lyst, så flyt da sammen. Det gjorde jeg også med min mand. 

Tror det vigtigste er at lave aftaler om hyggedage, hvor det hele ikke går op i vasketøj, indkøb, hvem der gør hvad, hvorfor osv. 

Ja, det var også råd om hvordan man kunne gøre hverdagen mindre "hverdags agtig" jeg søgte  For jeg ved godt at alle de hverdags ting skal gøres uandet hvad, men at man måske kunne gøre noget for det ikke bare var sure pligter der bare skal gøres..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.