Hverdagen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

773 visninger
12 svar
0 synes godt om
13. september 2011

Anonym trådstarter

Heej piger..

Jeg er sammen med en helt fantastisk fyr.. Vi har snakket sammen et års tid og begyndte så at være kærester for ikke så lang tid siden..

Vi er nu blevet enige om at flytte sammen, da kan bor på sjælland og jeg i jylland.. Og ingen af os kan holde ud ikke at se hinanden andet end hver anden weekend..

Men jeg kom til at sidde og tænke på om der måske kommer til at gå alt for meget hverdag i det allerede? Altså, man når jo ikke rigtig at være forelsket før det hele bare ender i hverdagsting?

Jeg er ikke interesseret i at det her forhold bare skal ende med at man laver en masse sure pligter og ikke har overskud til hinanden om aftenen, fordi man har skulle en masse i løbet af dagen? Hvordan kan jeg/vi undgå at det hele bare enden med rengøring, madlavning og sådan nogle sure pligter?

På forhånd tak..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2011

lollandpigen

Anonym skriver:

Heej piger..

Jeg er sammen med en helt fantastisk fyr.. Vi har snakket sammen et års tid og begyndte så at være kærester for ikke så lang tid siden..

Vi er nu blevet enige om at flytte sammen, da kan bor på sjælland og jeg i jylland.. Og ingen af os kan holde ud ikke at se hinanden andet end hver anden weekend..

Men jeg kom til at sidde og tænke på om der måske kommer til at gå alt for meget hverdag i det allerede? Altså, man når jo ikke rigtig at være forelsket før det hele bare ender i hverdagsting?

Jeg er ikke interesseret i at det her forhold bare skal ende med at man laver en masse sure pligter og ikke har overskud til hinanden om aftenen, fordi man har skulle en masse i løbet af dagen? Hvordan kan jeg/vi undgå at det hele bare enden med rengøring, madlavning og sådan nogle sure pligter?

På forhånd tak..

Her hjemme bor vi 3 børn på 9 år, 3 år og 1 år..... Vi går begge på arbejde og arbejder 8-15....Når jeg har fri kl 15 handler jeg og henter børn. Når vi kommer hjem hjælper kæresten knægten emd lektier mens de små leger og jeg lige løber gulvet  over med støvsugeren, og sætter lidt vasketøj over hvis der er en maskine.... Så laver jeg mad og vi spiser kl 17. efter maden hygger vi med et spil eller noget andet hvor vi alle 5 deltager. Så kommer ungerne i bad og kl 19.30 ligger de alle 3 i deres senge, så smører jeg madpakker og finder tøj til næste dag og kæresten går lige ud i haven og fodre dyr osv... Kl 20.00 sætter vi os i sofaen og bare hygger emd hinaneden og ser fjernsyn og alt andet må vente til næste dag har vi aftalt.... Vi gør meget for at have tid sammen i hverdagen...

Anmeld

13. september 2011

Madam Blå

Der går hverdag i den - og det er jo også dejligt nok Herhjemme husker vi hinanden på, at vi altså lige skal lege kærester ind i mellem. Vi har i hvert fald en aften om ugen, som er vores, hvor vi laver ngoet sammen. Om vi går ud og kigger på stjerner, spiser eller bare ser en film er ligegyldigt. Så længe vi lægger alt hvad der hedder madplaner, økonomi, vasketøj osv væk indtil dagen efter

Anmeld

13. september 2011

Anonym trådstarter

Madam Blå skriver:

Der går hverdag i den - og det er jo også dejligt nok Herhjemme husker vi hinanden på, at vi altså lige skal lege kærester ind i mellem. Vi har i hvert fald en aften om ugen, som er vores, hvor vi laver ngoet sammen. Om vi går ud og kigger på stjerner, spiser eller bare ser en film er ligegyldigt. Så længe vi lægger alt hvad der hedder madplaner, økonomi, vasketøj osv væk indtil dagen efter

Det lyder meget fornuftigt at man lægger det hele væk, men jeg ved bare med mig selv at hvis man lige udskyder tingene, så bliver det bare ikke gjort.. Er virkelig dårlig til at udskyde det..

Anmeld

13. september 2011

Madam Blå

Anonym skriver:

Det lyder meget fornuftigt at man lægger det hele væk, men jeg ved bare med mig selv at hvis man lige udskyder tingene, så bliver det bare ikke gjort.. Er virkelig dårlig til at udskyde det..

Men så er det måske vigtigt at have en form for plan eller kalender, så du/i kan skrive de ting ned, som i skal huske. Så i stadig kan have tid til kun hinanden

Anmeld

13. september 2011

FrkT

Altså jeg vil sige at hvis jeres forhold ikke kan holde til "hverdagen" nu, så tror jeg heller ikke den kan om 2 år eller 10 år. Er det rigtigt, så går det ligemeget hvor og hvornår, sådan tror jeg helt sikkert på at det er! Er man sammen med den rigtige kan forholdet holde, selv hvis man får alle oddsene mod sig...

Så jeg vil sige spring ud i det 

Anmeld

13. september 2011

lycly

Anonym skriver:

Heej piger..

På forhånd tak..

Jeg vil altså lige sige at der kun går hverdag i den, hvis man gør det til noget hverdags agtigt. Da jeg flyttede sammen med min kæreste efter at vi havde været kærester i 6 mdr, så blev vores forhold bare endnu bedre. Self går der hverdag i den en dag, men det behøver ikke at være en dårlig ting. Man skal bare huske at SNAKKE om tingene hvis der er noget der går en på. Og så huske at kysse hinanden og minde hinanden om at man elsker hinanden. Og så tag de sure pligter sammen

Anmeld

13. september 2011

Anonym trådstarter

Madam Blå skriver:

Men så er det måske vigtigt at have en form for plan eller kalender, så du/i kan skrive de ting ned, som i skal huske. Så i stadig kan have tid til kun hinanden

Ja, det kunne være en god idé..

Jeg er blevet rimelig god til at bruge en kalender og skrive ting ind i den Så det er nok ikke det store problem i det

Anmeld

13. september 2011

Anonym trådstarter

FrkT skriver:

Altså jeg vil sige at hvis jeres forhold ikke kan holde til "hverdagen" nu, så tror jeg heller ikke den kan om 2 år eller 10 år. Er det rigtigt, så går det ligemeget hvor og hvornår, sådan tror jeg helt sikkert på at det er! Er man sammen med den rigtige kan forholdet holde, selv hvis man får alle oddsene mod sig...

Så jeg vil sige spring ud i det 

Jeg tvivler slet ikke på at vores forhold kan holde til at der er hverdag og sådan.. Det jeg er mest bange for er at vi for hurtigt "glemmer" hinanden og forelskelsen ikke er der på samme måde som hvis vi ikke bor sammen.. Men jeg ved bare at vi ikke kan undvære hinanden en uge eller 14 dage af gangen..

Anmeld

13. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Heej piger..

På forhånd tak..

Hvad med i første omgang blot at flytte tættet på hinanden, men ikke sammen? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.