Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er helt vild med svensk pølseret, og vi skal lave det i morgen, men jeg kan ikke finde mine opskrifter!
Er der nogen, der kan hjælpe mig med en opskrift til en velsmagende svensk pølseret ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ej hvor sjovt.. Tænkte på jeg vil oprette præcis selv samme indlæg så jeg tillader mig at kigge med
Drømme skriver: Jeg er helt vild med svensk pølseret, og vi skal lave det i morgen, men jeg kan ikke finde mine opskrifter! Er der nogen, der kan hjælpe mig med en opskrift til en velsmagende svensk pølseret ?
svits 1-2 løg i lidt margarine i en gryde og tilsæt 1-2 spsk paprika. tilsæt en lille tomatpure og en dåse hakkede tomater samt ½ liter fløde. tilsæt kartofler og pølser når retten koger.
smag til med salt og peber
L.J.L skriver: Pølser Kartofler paprika dåsetomat tomatpure fløde Du steger så mange pølser du vil bruge og koger så mange kartofler du vil bruge. Herefter skæres kartoflerne i tern. svits 1-2 løg i lidt margarine i en gryde og tilsæt 1-2 spsk paprika. tilsæt en lille tomatpure og en dåse hakkede tomater samt ½ liter fløde. tilsæt kartofler og pølser når retten koger. smag til med salt og peber
Frøken J. skriver: Pudsigt nok var det lige dét vi fik i går
Pudsigt nok var det lige dét vi fik i går
Især når man har børn
Pølser Kartofler paprika dåsetomat tomatpure fløde Du steger så mange pølser du vil bruge og koger så mange kartofler du vil bruge. Herefter skæres kartoflerne i tern. svits 1-2 løg i lidt margarine i en gryde og tilsæt 1-2 spsk paprika. tilsæt en lille tomatpure og en dåse hakkede tomater samt ½ liter fløde. tilsæt kartofler og pølser når retten koger. smag til med salt og peber
Tak, må lige se om jeg kan få den som jeg vil have den så
Der blev lidt ændringer, så det er udsat til i morgen
Drømme skriver: Tak, må lige se om jeg kan få den som jeg vil have den så Der blev lidt ændringer, så det er udsat til i morgen
verdens bedste!!!! Det er med spaghetti i
Åhhhhhhhhhh det er godt
Honey<3 skriver: Tjek opskriften på Karoline's den er syg god...!
Tjek opskriften på Karoline's den er syg god...!
Den tjekker jeg - tak !
Emilie2010 skriver: verdens bedste!!!! Det er med spaghetti i Åhhhhhhhhhh det er godt
Okay, spændende Har du opskriften skrevet ned ?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128