hjælp til overtøj ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2011

afrobabies

Babyklar skriver:

det var os i den stil jeg tænkte - men en flyverdragt er det okey selv han hverken kravler eller noget endnu ? ..

Min datter skal i vuggestue til januar, og der er hun 7½ måneder, og jeg har købt en flyverdragt til hende , sådan en med to lynlåse ned, de er gode rummelige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2011

Moar2011

Davidsen87 skriver:

Hummels fleece dragt er bare rigtig lækker og kan lukkes på hender og føder

det var os den jeg havde i tankerne

Anmeld

13. september 2011

Fam. Madsen

Babyklar skriver:

det var os i den stil jeg tænkte - men en flyverdragt er det okey selv han hverken kravler eller noget endnu ? ..

jeg har en hummel fleecedragt og den er rigtig god. den er dejlig varm så kan kun anbefalde den eller ida't som jeg også har en af og den er jeg også glad for, de har begge været brugt til min ældste og det kan man ikke se

Anmeld

13. september 2011

spj

Babyklar skriver:

min søn er os et meget varm barn - det er der jeg synes den er lidt svær heh .. og han sover kun i barnevogn når vi er ude og gå, da vi bor i lejlighed .. og altanen er ikk overdættet så det bliver afhægig af vejret han får lov til at sove ude på altanen

Jeg ville nok bare nøjes med en jakke og en flisdragt nu også kan du jo altid se om du får brug for en rigtig flyverdragt i løbet af vinteren. Jeg brugte som sagt ikke en sidste vinter og min datter sov ude hver dage hele vinteren også i snestorm.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.