hjælp til overtøj ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

761 visninger
13 svar
0 synes godt om
13. september 2011

Moar2011

Hej Lady's .. har i et forslag til hvad jeg skal købe af overtøj til storm .- han bliver 5mdr på fredag . tænker til de kolde mdr ( Oktober, November , December og evt Januar ) vis gern billede af jeres forslag ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2011

spj

Sidste vinter var min datter på din søns alder. Vi havde en flis dragt til hende til når vi skulle ud og køre i bil. Men vi brugte den faktisk ikke så meget.
Når hun sov eller sad op i barnevognen havde hun en jakke i blødt uld på.
Det synes jeg var rigtig fint.
Sidst på sæsonen købte vi en rigtig flyverdragt. Den nåede hun dog aldrig at have på. Har den tilsalg det er i drengefarver.
Vi have også en drømmepose til hende, men hun er en varm pige, så den var faktisk for varm at sove i.

Anmeld

13. september 2011

afrobabies

Babyklar skriver:

Hej Lady's .. har i et forslag til hvad jeg skal købe af overtøj til storm .- han bliver 5mdr på fredag . tænker til de kolde mdr ( Oktober, November , December og evt Januar ) vis gern billede af jeres forslag ?

En god fleecedragt til at sove i. En flyverdragt til at være ude i, og så hue og vanter. Forret bløde sko/futter til at have på udenfor

Anmeld

13. september 2011

henh01

Vi havde også en fleecedragt og en jakke.. Når vi var ude at gå lå han i sin duni duo-fantastisk pose

Anmeld

13. september 2011

Moar2011

spj skriver:

Sidste vinter var min datter på din søns alder. Vi havde en flis dragt til hende til når vi skulle ud og køre i bil. Men vi brugte den faktisk ikke så meget.
Når hun sov eller sad op i barnevognen havde hun en jakke i blødt uld på.
Det synes jeg var rigtig fint.
Sidst på sæsonen købte vi en rigtig flyverdragt. Den nåede hun dog aldrig at have på. Har den tilsalg det er i drengefarver.
Vi have også en drømmepose til hende, men hun er en varm pige, så den var faktisk for varm at sove i.

min søn er os et meget varm barn - det er der jeg synes den er lidt svær heh .. og han sover kun i barnevogn når vi er ude og gå, da vi bor i lejlighed .. og altanen er ikk overdættet så det bliver afhægig af vejret han får lov til at sove ude på altanen

Anmeld

13. september 2011

Moar2011

afrobabies skriver:

En god fleecedragt til at sove i. En flyverdragt til at være ude i, og så hue og vanter. Forret bløde sko/futter til at have på udenfor

det var os i den stil jeg tænkte - men en flyverdragt er det okey selv han hverken kravler eller noget endnu ? ..

Anmeld

13. september 2011

skønneunger

Babyklar skriver:

en god tyk fleece dragt burde være nok når han ikke er ældre og ligger under dynen alligevel, og hvis han begynder at sidde op  i vognen så en jakke for der har han jo stadig dynen om benene.

Anmeld

13. september 2011

skønneunger

Babyklar skriver:

min søn er os et meget varm barn - det er der jeg synes den er lidt svær heh .. og han sover kun i barnevogn når vi er ude og gå, da vi bor i lejlighed .. og altanen er ikk overdættet så det bliver afhægig af vejret han får lov til at sove ude på altanen

og forresten det var hvad jeg havde til mine på det tidspunkt de var også 2 meget varme drenge og vi bor også i lejlighed så ingen af dem sov udenfor.

Anmeld

13. september 2011

Davidsen87

Hummels fleece dragt er bare rigtig lækker og kan lukkes på hender og føder

Anmeld

13. september 2011

Moar2011

skønneunger skriver:

og forresten det var hvad jeg havde til mine på det tidspunkt de var også 2 meget varme drenge og vi bor også i lejlighed så ingen af dem sov udenfor.

havde overvejet sådan en fleec hummel dragt ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.