Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ranarupta skriver: Min mor bager med revet æble og det smager lækkert!
Min mor bager med revet æble og det smager lækkert!
Det smager så godt... har fået ordre på at bage nogle flere af kæresten...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
IsabellaCiinea skriver: Faldt lige over denne http://www.dk-kogebogen.dk/opskrift2/visopskrift.php?id=17640 Man kan sagtens putte revet æble i boller
Faldt lige over denne
http://www.dk-kogebogen.dk/opskrift2/visopskrift.php?id=17640
Man kan sagtens putte revet æble i boller
Tusind tak for opskriften... Jeg fik lavede dem og har lavet en tråd med billeder... Hvor blev de altså bare gode...
Aagaard skriver: Det giver de lækreste boller,! som ikke bliver tørre lige så hurtigt som boller uden. OG så syntes jeg at de får sådan en fin farve, pga af frugtsukkeret når man bager dem Jeg bruger ofte også banan, det giver en sødme som rigtig mange børn godt kan lide :-)
Det giver de lækreste boller,! som ikke bliver tørre lige så hurtigt som boller uden. OG så syntes jeg at de får sådan en fin farve, pga af frugtsukkeret når man bager dem Jeg bruger ofte også banan, det giver en sødme som rigtig mange børn godt kan lide :-)
Banan må jeg da også lige prøve... Bollerne blev fantastiske her... Mmm...
Mira0911 skriver: Jeg brugte faktisk ikke mindre væske, fordi jeg kom æbler... De blev stadig som almindelig boller som hvis de var uden æbler...
Jeg brugte faktisk ikke mindre væske, fordi jeg kom æbler... De blev stadig som almindelig boller som hvis de var uden æbler...
Okay blev de gode?. måske man selv skulle prøve det :-)
Hov kan se de blev gode hvis jeg lige læste hele tråden :-)
det lyder godt
tror de bliver svampede og lækre
sejt du tør eksperimentere ..
men jeg vil anbefale dig IKKE at putte ananas i boller NOGENSINDE ... fik dem på efterskolen .. ananas i kold bolle ligner og føles som en snotklat
Monica P skriver: Okay blev de gode?. måske man selv skulle prøve det :-)
Ja de blev rigtig gode... Her er et link med billeder...
https://www.baby.dk/debat/133928pi1/ordet-er-frit/update-paa-aeblekanel-boller-----billeder.aspx
serinasmor skriver: det lyder godt tror de bliver svampede og lækre sejt du tør eksperimentere .. men jeg vil anbefale dig IKKE at putte ananas i boller NOGENSINDE ... fik dem på efterskolen .. ananas i kold bolle ligner og føles som en snotklat
De blev super gode... Her er billeder af dem...
Nessie skriver: Du kan lige få min adresse, og sende en smagsprøve Er det et forsøg på at sæte fødslen i gang?
Du kan lige få min adresse, og sende en smagsprøve
Er det et forsøg på at sæte fødslen i gang?
Arj har slet ikke set du har skrevet i tråden...
Ja det ville da være dejligt hvis det kunne sætte mere gang i det hele.. Det virkede ikke...
Men bollerne smagte hamrende godt...
Jeg bager tit boller med revet æble i - bruger opskriften på "Firkantede boller" fra Karolines Kogebog (søg på arla.dk) og tilføjer revet æble og tørret abrikos i tern - det er super lækkert
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128