Flaske i stedet for bryst en hel dag = problemer bagefter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2011

Sitrani

missie20 skriver:

Ja det tror jeg også, det var jo over længere tid det skete.
Men husk og pump alt det "sjove" mælk ud med alkohol, efter din aften

Jeps Ja, det er vigtigt... Ellers tror jeg altså også at jeg sprænger i luften! haha..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2011

raca

STN skriver:

Jeps Ja, det er vigtigt... Ellers tror jeg altså også at jeg sprænger i luften! haha..

der er kun alkohol i din mælk, sålænge du har alkohol i blodet..

alkohollen gemmer sig ikke i mælken, til den bliver malket ud, den forsvinder på sammemåde som alkoholen i blodet, og man ville jo aldrig tappe 3 liter blod for at få alkoholen i blodet væk

Anmeld

13. september 2011

raca

missie20 skriver:

Ja det tror jeg også, det var jo over længere tid det skete.
Men husk og pump alt det "sjove" mælk ud med alkohol, efter din aften

nå alkohol promilen i blodet er 0 er den d et også i mælken.. man kan ikke malke det væk.. og alkoholen gemmes ikke i brysterne..

Anmeld

13. september 2011

missie20

raca skriver:

nå alkohol promilen i blodet er 0 er den d et også i mælken.. man kan ikke malke det væk.. og alkoholen gemmes ikke i brysterne..

Ah ha, der blev jeg klogere. Tak for den oplysning, den vil jeg huske, hvis jeg skal have en mere

Anmeld

13. september 2011

Bryndis

Min dreng har prøvet og få flaske i en hel weekend da manden og jeg skulle på kæreste tur og jeg ammede jeg fuldt ud. Der var ingen problemer med at få ham til brystet igen. Men min bryster så til gengæld meget spændte og jeg havde endda taget min brystpumpe med på turen for at malke ud for ellers ville de springe.

Så inden du tager til fest så malk alt det ud du kan så du er sikker på at de ikke bliver for spændte midt i festen

Anmeld

13. september 2011

Sitrani

raca skriver:

Dejligt med én der ved noget om det! Tak... Hvor lang tid skal der så gå, før jeg kan amme min lille pige igen..? Jeg har læst et sted, at der skal gå ca. 3 timer pr. genstand.. Dvs. 5 øl = 15 timer til jeg må amme igen...??? Ved du noget om det også?

Anmeld

13. september 2011

MissMaria

Hej

Min søn er 4 mdr, han får både babs og sutteflaske - det har han fået helt fra starten af... Han har ikke nægtet brystet - at give ham sutteflaske er helt min egen beslutning, og hos os fungere det rigtig godt

Rigtig god fest - nyd det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.