Hjæææææææælp nougatmusens hår kruser!?!?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2011

Sitrani

ChristinaS skriver:

Tak, ja jeg er også helt vild med hendes store brune øjne - hun ser virkelig også kær ud din pige har vedhæftet et billede fra dagen efter hun kom til verden

Det ligner meget min pige.... Hvor hurtigt kom farven hos hende..? Nellie har stadig ikke så meget farve, men er en anelse mørkere end andre babyer.... Men ikke noget folk ligger mærke til...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2011

skønneunger

ChristinaS skriver:

what to do???

Min lille nougatmus bliver så stor så stor,og hendes hår vokser. Hun er jo et lille blandingsbarn og har afro i blodet = kruset krøllet hår. Og nu kruser det virkelig slemt, så kære mødre til lækre bladingsbørn, hvad bruger i til jeres små poders hår??

Alle tips, råd og vejledninger tages imod med kyshånd 

Christina

har 2 muller unger selv, og jeg vil ikke anbefale det du kan købe i afro shops, da det simpelthen er propfyldt med kemikalier, hvis du vil have det mest naturlige kemikalie fri så brug kokosolie.

herhjemme bruger vi nogen gange kokosolie og andre gange bruger jeg bare en smule af min egen balsam.

Anmeld

13. september 2011

Marts<3

Jeg er selv mulat. Syntes du skal rede det med olie i, også lave små fletninger. Så kræver det stortset Intet pleje.

Anmeld

13. september 2011

CS

STN skriver:

Det ligner meget min pige.... Hvor hurtigt kom farven hos hende..? Nellie har stadig ikke så meget farve, men er en anelse mørkere end andre babyer.... Men ikke noget folk ligger mærke til...

Hmmm jamen jeg synes den er kommet gradist - men det har jo selvfølgelig hjupet at det har været sommer

Anmeld

13. september 2011

CS

skønneunger skriver:

har 2 muller unger selv, og jeg vil ikke anbefale det du kan købe i afro shops, da det simpelthen er propfyldt med kemikalier, hvis du vil have det mest naturlige kemikalie fri så brug kokosolie.

herhjemme bruger vi nogen gange kokosolie og andre gange bruger jeg bare en smule af min egen balsam.

Takker - åh er jo helt på bar bund... hvor køber du kokosolie??

Anmeld

13. september 2011

CS

Marts<3 skriver:

Jeg er selv mulat. Syntes du skal rede det med olie i, også lave små fletninger. Så kræver det stortset Intet pleje.

Tak, hendes hår er bare ikke langt nok til fletninger endnu

Anmeld

13. september 2011

skønneunger

ChristinaS skriver:

Takker - åh er jo helt på bar bund... hvor køber du kokosolie??

jeg køber det i superbrugsen men du kan sikkert fa det i alle supermarkeder med et lidt større udvalg, det er som regel i et glas, altså fast form, du kan også bruge det som creme og til at lave mad med.

Anmeld

14. september 2011

CS

skønneunger skriver:

jeg køber det i superbrugsen men du kan sikkert fa det i alle supermarkeder med et lidt større udvalg, det er som regel i et glas, altså fast form, du kan også bruge det som creme og til at lave mad med.

Ah ja selvfølgelig, har det oven i købet til at stå på hylden i køkkenetTroede bare det var noget man købte som ren flydende... gad vide om advokado olie så ikke også hitter, det er jo super til hårkur! Vist ikke andet for end jeg må ekspermentere mig frem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.