Hjæææææææælp nougatmusens hår kruser!?!?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.562 visninger
27 svar
0 synes godt om
13. september 2011

CS

what to do???

Min lille nougatmus bliver så stor så stor,og hendes hår vokser. Hun er jo et lille blandingsbarn og har afro i blodet = kruset krøllet hår. Og nu kruser det virkelig slemt, så kære mødre til lækre bladingsbørn, hvad bruger i til jeres små poders hår??

Alle tips, råd og vejledninger tages imod med kyshånd 

Christina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2011

ledermus

hej

min fætter har en datter som er blandingsbarn hvor moren er afrikaner og jeg ved de bruger noget specielt shampoo til håret ved desværre ikke hvad det hedder men mener de køber det hos en afrikansk frisør inde i københavn

Anmeld

13. september 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
ChristinaS skriver:

what to do???

Min lille nougatmus bliver så stor så stor,og hendes hår vokser. Hun er jo et lille blandingsbarn og har afro i blodet = kruset krøllet hår. Og nu kruser det virkelig slemt, så kære mødre til lækre bladingsbørn, hvad bruger i til jeres små poders hår??

Christina

hej nu er vores lidt større, men vi bruger godt med balsam (da hår med krøller er mere tørt) hårkur og hyppig klip.

Anmeld

13. september 2011

Lilotte87

Kan selvfølgelig ikke huske navnet, men i KBH har afrofrisørerne sådan noget olie der både kan komme i vådt og tørt hår. Det gør håret lettere at rede ud og det bliver super blødt uden at fedte.

Det koster ikke ret meget og en lille flaske holder i flere måneder til mit lange hår.

Lotte

Anmeld

13. september 2011

CS

ledermus skriver:

hej

min fætter har en datter som er blandingsbarn hvor moren er afrikaner og jeg ved de bruger noget specielt shampoo til håret ved desværre ikke hvad det hedder men mener de køber det hos en afrikansk frisør inde i københavn

Åh super, tak for tippet

Anmeld

13. september 2011

CS

sommerbarn<3 skriver:

hej nu er vores lidt større, men vi bruger godt med balsam (da hår med krøller er mere tørt) hårkur og hyppig klip.

Er det en special balsam eller ?

Anmeld

13. september 2011

CS

Lotte 24 skriver:

Kan selvfølgelig ikke huske navnet, men i KBH har afrofrisørerne sådan noget olie der både kan komme i vådt og tørt hår. Det gør håret lettere at rede ud og det bliver super blødt uden at fedte.

Det koster ikke ret meget og en lille flaske holder i flere måneder til mit lange hår.

Lotte

Tak Lotte, må vist ligge vejen forbi en afrikaner frisør 

Anmeld

13. september 2011

D-Micka

ChristinaS skriver:

what to do???

Christina

Nu er hun jo ikke så gammel.. så du kan bruge babyolie i håret når hun er i bad

Anmeld

13. september 2011

CS

D-Micka skriver:

Nu er hun jo ikke så gammel.. så du kan bruge babyolie i håret når hun er i bad

Det gør jeg allerede, men det bliver simpelthen så kruset og filtret bagefter... tænkte bare at der måtte være gode tips og råd at hente herinde

Anmeld

13. september 2011

SussieThyssen

ChristinaS skriver:

what to do???

Christina

Jamen det er jo en del af generne at håret kan kruse.
Jeg kender adskillige blandingsbørn..og det kan du altså ikke gøre noget ved. Du må leve med at du har en krøltop..det er jo et led i at få et blandingsbarn..og det er da også bare en ekstra charme

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.