Legetøj til 6-12 måneder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2013

Enirt

Her er det der hitter hos Caroline som er 9 måneder .. Og det har det gjort i lang tid

BRIO Bjældeskralde ass.farver Blomster ænder 6 dele Funny Sounds Spiky Ball B/W/R Rasle æg, dobbelt Pingvin squeaker Kontrast  

Og så de der ringe man kan sætte sammen Men det der er det ALLER bedste , er hvis hun selv hiver et eller andet ud af køkkenskabet .. :b

Hej 

Sad lige og googlede efter sådan en rasledims som du har lagt billede op af. For har set dem hos min SP og min søn er vilde med dem, men ved ikke hvad mærket er og kan derfor ikke finde dem så jeg kan købe dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2013

Maja_4000

Enirt skriver:

Hej 

Sad lige og googlede efter sådan en rasledims som du har lagt billede op af. For har set dem hos min SP og min søn er vilde med dem, men ved ikke hvad mærket er og kan derfor ikke finde dem så jeg kan købe dem

Vi købte den i Babysam

Anmeld

1. oktober 2013

Enirt

Maja_4000 skriver:

Vi købte den i Babysam

Synes ikke jeg kan finde dem, kan du huske hvad mærke det er?

Anmeld

1. oktober 2013

AnthonsMor

Den lykkelige skriver:

Hvad har i til jeres 6-12 måneder.. Tænker jeg måske skal købe nyt..
Lige nu har hun mest sådan nogle føle/bide ting.. Næsten samtlige lamaze dyr  men kan se hun egentlig er mest interesseret i en dukkevogn/gåvogn som hun triller frem og tilbage, eller flet kurven legetøjet er i  Så har hun nogle rangler osv som siger lyde, men gider hun ikke rigtig.. Også nogle knitre ting og stabletårn med "skåle".. Men tænker hvad der er godt til en fra 6-12 måneder.. For må lige ud og købe.. Tror hun keder sig med det..
Skal lige siges hun ikke kan kravle, men kan sidde selv..

Vi har sådan en O-Ball med kugler i, en Sassy bold med "pigge", en anden bold og noget bidelegetøj og et par rangler, og Anthon elsker det hele, på skift

Også har han en bog ting fra da jeg var barn, den elsker han også at "læse" med munden

Anmeld

2. oktober 2013

Maja_4000

Enirt skriver:

Synes ikke jeg kan finde dem, kan du huske hvad mærke det er?

Næh .. De stod bare ved kassen .. Totalt impulskøb

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.