Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Her er det der hitter hos Caroline som er 9 måneder .. Og det har det gjort i lang tid Og så de der ringe man kan sætte sammen Men det der er det ALLER bedste , er hvis hun selv hiver et eller andet ud af køkkenskabet .. :b
Her er det der hitter hos Caroline som er 9 måneder .. Og det har det gjort i lang tid
Og så de der ringe man kan sætte sammen Men det der er det ALLER bedste , er hvis hun selv hiver et eller andet ud af køkkenskabet .. :b
Hej
Sad lige og googlede efter sådan en rasledims som du har lagt billede op af. For har set dem hos min SP og min søn er vilde med dem, men ved ikke hvad mærket er og kan derfor ikke finde dem så jeg kan købe dem
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Enirt skriver: Hej Sad lige og googlede efter sådan en rasledims som du har lagt billede op af. For har set dem hos min SP og min søn er vilde med dem, men ved ikke hvad mærket er og kan derfor ikke finde dem så jeg kan købe dem
Maja_4000 skriver: Vi købte den i Babysam
Vi købte den i Babysam
Synes ikke jeg kan finde dem, kan du huske hvad mærke det er?
Den lykkelige skriver: Hvad har i til jeres 6-12 måneder.. Tænker jeg måske skal købe nyt..Lige nu har hun mest sådan nogle føle/bide ting.. Næsten samtlige lamaze dyr men kan se hun egentlig er mest interesseret i en dukkevogn/gåvogn som hun triller frem og tilbage, eller flet kurven legetøjet er i Så har hun nogle rangler osv som siger lyde, men gider hun ikke rigtig.. Også nogle knitre ting og stabletårn med "skåle".. Men tænker hvad der er godt til en fra 6-12 måneder.. For må lige ud og købe.. Tror hun keder sig med det.. Skal lige siges hun ikke kan kravle, men kan sidde selv..
Hvad har i til jeres 6-12 måneder.. Tænker jeg måske skal købe nyt..Lige nu har hun mest sådan nogle føle/bide ting.. Næsten samtlige lamaze dyr men kan se hun egentlig er mest interesseret i en dukkevogn/gåvogn som hun triller frem og tilbage, eller flet kurven legetøjet er i Så har hun nogle rangler osv som siger lyde, men gider hun ikke rigtig.. Også nogle knitre ting og stabletårn med "skåle".. Men tænker hvad der er godt til en fra 6-12 måneder.. For må lige ud og købe.. Tror hun keder sig med det.. Skal lige siges hun ikke kan kravle, men kan sidde selv..
Enirt skriver: Synes ikke jeg kan finde dem, kan du huske hvad mærke det er?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128