Legetøj til 6-12 måneder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2011

Molly8

Ej tusind tak for link.. Ser sjov ud den første.. måske jeg skulle investere i sådan en

Tjek også lige Bellini bolden ud. Har netop købt en til min på 7 mdr. Den er ret fantastisk fordi den selv flytter sig. Den kan måske anspore til at komme lidt mere omkring.

Kh Molly

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2011

Den lykkelige

Molly8 skriver:

Tjek også lige Bellini bolden ud. Har netop købt en til min på 7 mdr. Den er ret fantastisk fordi den selv flytter sig. Den kan måske anspore til at komme lidt mere omkring.

Kh Molly

Nå ok må jeg da lige gøre.. har godt nok sådan en bold... men må være en anden type.. for den kan hun spille musik og lyse..

Anmeld

14. september 2011

Molly8

Den lykkelige skriver:

Nå ok må jeg da lige gøre.. har godt nok sådan en bold... men må være en anden type.. for den kan hun spille musik og lyse..

Denne her bevæger sig. Når den lille rører ved den reagerer den med musik, lys og bevægelse. Vores den lille kan endnu ikke komme fremad, men jeg kan se han kæmper for at komme efter bolden.

Kh Molly

Anmeld

14. september 2011

Den lykkelige

Denne her bevæger sig. Når den lille rører ved den reagerer den med musik, lys og bevægelse. Vores den lille kan endnu ikke komme fremad, men jeg kan se han kæmper for at komme efter bolden.

Kh Molly

Ej hvor godt.. sådan en må vi da have  Ja min kan heller ikke kravle endnu.. men hun har i to uger stået i flies bue (staves?) på tæer og rokker også på knæene.. men hun vil også såååå gerne fremad.. og bliver skide sur når hun ikke kan   Sååå sødt..

Anmeld

14. september 2011

Molly8

Den lykkelige skriver:

Ej hvor godt.. sådan en må vi da have  Ja min kan heller ikke kravle endnu.. men hun har i to uger stået i flies bue (staves?) på tæer og rokker også på knæene.. men hun vil også såååå gerne fremad.. og bliver skide sur når hun ikke kan   Sååå sødt..

Johan kan trille til siden og skubbe sig bagud. Jeg kan se, den roterer derinde for at finde ud af, hvordan han kan komme hen til bolden

Kh Molly

Anmeld

14. september 2011

Den lykkelige

Molly8 skriver:

Johan kan trille til siden og skubbe sig bagud. Jeg kan se, den roterer derinde for at finde ud af, hvordan han kan komme hen til bolden

Kh Molly

Ha ha hvor sødt..

Anmeld

15. september 2011

Maja_4000

Den lykkelige skriver:

Ej sådan en må jeg også have..  Gry er helt vild med alt elektronik..  Hvis hun kan taste på computeren og mobilen sammen med mig er det bare lykken.. hvad kan den der mobil??

http://www.shopmania.com.au/toys/p-bright-starts-bend-n-beep-pink-phone-6979444 

Den kan sige 15 forskellige lyde og blinke Caroline ELSKER også elektronik :b Vi har den a l t i d med , når vi skal ud .. For den kan altid få hende til at klappe i Hehe

Den der kravlebold har vi også .. Den er hun også rigtig glad for .. Generelt alt der kan lyse eller sige lyde ! :b

Anmeld

15. september 2011

Den lykkelige

Maja_4000 skriver:

http://www.shopmania.com.au/toys/p-bright-starts-bend-n-beep-pink-phone-6979444 

Den kan sige 15 forskellige lyde og blinke Caroline ELSKER også elektronik :b Vi har den a l t i d med , når vi skal ud .. For den kan altid få hende til at klappe i Hehe

Den der kravlebold har vi også .. Den er hun også rigtig glad for .. Generelt alt der kan lyse eller sige lyde ! :b

Ej tusind tak for link.. den må vi have os.. kan man ikke købe den i danmark??

Anmeld

15. september 2011

Maja_4000

Den lykkelige skriver:

Ej tusind tak for link.. den må vi have os.. kan man ikke købe den i danmark??

Vi købte den i Babysam Kunne bare ikke lige finde den på deres hjemmeside Men ellers har jeg set at der findes en del forskellige telefoner :b Synes bare den her er så fin Og så kan den øverste "dims" dreje rundt .. Der er tre forskellige billeder på .. Caroline er blevet rigtig god til at sidde meget koncentreret og skifte mellem billederne Hehe

Anmeld

15. september 2011

Den lykkelige

Maja_4000 skriver:

Vi købte den i Babysam Kunne bare ikke lige finde den på deres hjemmeside Men ellers har jeg set at der findes en del forskellige telefoner :b Synes bare den her er så fin Og så kan den øverste "dims" dreje rundt .. Der er tre forskellige billeder på .. Caroline er blevet rigtig god til at sidde meget koncentreret og skifte mellem billederne Hehe

Hi hi årh hvor nuser..  Må da lige i babysam og kigge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.