syntes hun begynder at blive stædig OG ingen appetit

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2011

Mor1012

Babymor2010 skriver:

Det var faktisk et meget godt svar hun er kommet med der 

Jamen vi lå alle herhjemme med forkølelse og feber - vi kunne ikke tåle at starte i vuggestue 

Nååår åh har lige været igennem 40 i feber og forkølelse med emilie... hun er stadig snottet...

okay vil gerne vide hvordan det er gået i vuggestue ? emilie starter i dp på fredag, og jeg er sååå nervæs

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2011

Clisolka

Emilie2010 skriver:

Nååår åh har lige været igennem 40 i feber og forkølelse med emilie... hun er stadig snottet...

okay vil gerne vide hvordan det er gået i vuggestue ? emilie starter i dp på fredag, og jeg er sååå nervæs

Isabella havde "kun" 38,5 i feber - jeg er lidt i tvivl om det var kindbisserne der drillede i forbindelse med forkølelsen, for så forkølet var hun heller ikke 

Jammen det gik super 1. dag - 2. dag var hun lidt pylret pga. sygdom. Man-ons havde vi hende så hjemme i sidste uge med feber, og siden er det gået perfekt!

I dag skulle hun prøve at sove til formiddag, hvor de så ville ringe til mig bagefter. Der havde ikke været noget, foruden hun ikke ville spise så meget, og kun havde taget en lur på 40 min. Men det er jo klart, det er et nyt sted  Jeg glemmer dog aldrig hendes smil, da vi hentede hende i dag... Nøøøj....

Anmeld

12. september 2011

Mor1012

Babymor2010 skriver:

Isabella havde "kun" 38,5 i feber - jeg er lidt i tvivl om det var kindbisserne der drillede i forbindelse med forkølelsen, for så forkølet var hun heller ikke 

Jammen det gik super 1. dag - 2. dag var hun lidt pylret pga. sygdom. Man-ons havde vi hende så hjemme i sidste uge med feber, og siden er det gået perfekt!

I dag skulle hun prøve at sove til formiddag, hvor de så ville ringe til mig bagefter. Der havde ikke været noget, foruden hun ikke ville spise så meget, og kun havde taget en lur på 40 min. Men det er jo klart, det er et nyt sted  Jeg glemmer dog aldrig hendes smil, da vi hentede hende i dag... Nøøøj....

okay jamen det lyder jo godt

åhh jaaa glæder mig os til at hente emilie og få et smil og knus

Anmeld

12. september 2011

Clisolka

Emilie2010 skriver:

okay jamen det lyder jo godt

åhh jaaa glæder mig os til at hente emilie og få et smil og knus

Ork det skal nok gå - jeg var også dødnervøs den første dag, men man er der jo en times tid  

I dag da vi hentede hende var hun en bandit, hun kan ikke tåle at gå i vuggestue - hun lærer for meget af de andre børn 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.