syntes hun begynder at blive stædig OG ingen appetit

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.807 visninger
13 svar
0 synes godt om
12. september 2011

Mor1012

emilie er 10 mdr gammel.

Hun har godt nok lige været syg med 40 feber, og er stadig lidt forkølet endnu.

Men, Hun vil bare ikke spise som hun har gjort.. Hun spiser mindre, og f.eks vil hun IKKE have aftensmad.. hun kaster med maden i stedet for, MED VILJE

Hun vil gerne ha en ostehaps eller lidt frugtmos på glas.. men det kan hun da ikke blive mæt af?

hun spiser sin grød om morgenen, og lidt formiddags mad , men det kniper med at få alt rugbrøden spist til middag.

Har i andre samme "problem"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2011

sarahb

Helt det samme her.. Og den fase var min ældste også i.. Det går over. Dybt frustrerende men det går over igen!

Anmeld

12. september 2011

Mor1012

sarahb skriver:

Helt det samme her.. Og den fase var min ældste også i.. Det går over. Dybt frustrerende men det går over igen!

OKAY   jaa meget fustrerende

Anmeld

12. september 2011

2721

Emilie2010 skriver:

emilie er 10 mdr gammel.

Men, Hun vil bare ikke spise som hun har gjort.. Hun spiser mindre, og f.eks vil hun IKKE have aftensmad.. hun kaster med maden i stedet for, MED VILJE

Hun vil gerne ha en ostehaps eller lidt frugtmos på glas.. men det kan hun da ikke blive mæt af?

hun spiser sin grød om morgenen, og lidt formiddags mad , men det kniper med at få alt rugbrøden spist til middag.

Det tror jeg er helt normalt. Charlie er nu 14 mdr og gør det stadig i perioder. Jeg prøver at accpetere at han ikke rigtig vil have maden og giver ham et alternativ, kaster han med/aviser dette også siger vi tak for mad og han er da ikke undervægtig

Anmeld

12. september 2011

Maja88

jeg tænker lidt om der er tænder på vej

Anmeld

12. september 2011

Clisolka

emilie er 10 mdr gammel.

Det er vi også igennem herhjemme med Isabella på 10 mrd. efter hun var syg i sidste uge  Nøøøj, det er frustrerende med kun mos på glas og ostehaps... 

Den anden aften fik vi pasta og kødsovs i hende  I dag har vi fået noget hun ikke kan være med på, så hun fik en skål grød - og hun tog den sgi 

Anmeld

12. september 2011

Mor1012

Babymor2010 skriver:

Det er vi også igennem herhjemme med Isabella på 10 mrd. efter hun var syg i sidste uge  Nøøøj, det er frustrerende med kun mos på glas og ostehaps... 

Den anden aften fik vi pasta og kødsovs i hende  I dag har vi fået noget hun ikke kan være med på, så hun fik en skål grød - og hun tog den sgi 

Sjovt vi har samme problem på samme tid.

det er meget fustrerende.. men manden siger, " hvis hun var sulten så spiste hun nok"

og nu sover emilie, så jeg tænker at de Må jo være mæt ??

Anmeld

12. september 2011

Clisolka

Emilie2010 skriver:

Sjovt vi har samme problem på samme tid.

det er meget fustrerende.. men manden siger, " hvis hun var sulten så spiste hun nok"

og nu sover emilie, så jeg tænker at de Må jo være mæt ??

Ja, de følger hinanden meget godt 

Hihi ja, jeg er ikke nervøs, hun skal nok sige til når hun er sulten - men det var nu sjovt at hente hende i vuggestuen i dag. 

Vibeke, en af pædagogerne grinte lidt da hun tog bukserne af hende for at skifte hende... Hun ser ikke så stor ud med bukser på, indtil hun så hendes lår  "Hun mangler i hvert fald ikke noget" 

Anmeld

12. september 2011

Mor1012

Babymor2010 skriver:

Ja, de følger hinanden meget godt 

Hihi ja, jeg er ikke nervøs, hun skal nok sige til når hun er sulten - men det var nu sjovt at hente hende i vuggestuen i dag. 

Vibeke, en af pædagogerne grinte lidt da hun tog bukserne af hende for at skifte hende... Hun ser ikke så stor ud med bukser på, indtil hun så hendes lår  "Hun mangler i hvert fald ikke noget" 

hehe

Emilie er skam heller ikke undervægtig.. jaa mon ikk de siger til..

jeg fandt denne atikel skrevet af sp:

http://www.netsundhedsplejerske.dk/brevkasse/index.php?option=laessvar&kat=KOST%20OG%20ERN%C6RING&id=15512

ja de følger hinanden ret godt. hvad fejlede din datter

Anmeld

12. september 2011

Clisolka

Emilie2010 skriver:

hehe

Emilie er skam heller ikke undervægtig.. jaa mon ikk de siger til..

jeg fandt denne atikel skrevet af sp:

http://www.netsundhedsplejerske.dk/brevkasse/index.php?option=laessvar&kat=KOST%20OG%20ERN%C6RING&id=15512

ja de følger hinanden ret godt. hvad fejlede din datter

Det var faktisk et meget godt svar hun er kommet med der 

Jamen vi lå alle herhjemme med forkølelse og feber - vi kunne ikke tåle at starte i vuggestue 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.