Er I også blevet ringet op af

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2011

A&F

AalborgPigen skriver:

Jeg har også modtaget opkald mange gange. Så ringede ind til TDC og de sagde de har bøvl med det nummer.. Og man skal ikke tage den ! 

Jeg har ikke tænkt mig at tage den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2011

Muffin_girl

A&F skriver:

Jeg har ikke tænkt mig at tage den

Anmeld

6. december 2011

Clisolka

A&F skriver:

+46636635409? Har lige modtaget et opkald, men nåede ikke tlf. Undrer mig over hvem det kan være. Har googlet det, og andre har også haft modtaget opkald fra dette nr. Mystisk

Tager lige denne tråd op igen, for nu er det mig det går ud over  Jeg har ikke taget den, men det er et mystisk nr.... 

Anmeld

6. december 2011

Sabsy

Jeg har fået en sms derfra.. Altså det der +46 nummer..

Anmeld

6. december 2011

Pia.

A&F skriver:

+46636635409? Har lige modtaget et opkald, men nåede ikke tlf. Undrer mig over hvem det kan være. Har googlet det, og andre har også haft modtaget opkald fra dette nr. Mystisk

Pas på med de numre der - de ringer kun for at koble sig på dit telefon net... jeg havde en der ringede på min fastnet telefon forleden dag og jeg kunne se på telefonen at det ikke var et nummer jeg burde tage ... På et tidspunkt lader han den ringe helt ud og på min telefon svare er der en mand der på gebrokken dansk siger Allo Allo... !!! uden tvivl svindel ... de ringede 7 gange den samme eftermiddag - nummeret var meget langt...

Anmeld

6. december 2011

Clisolka

Bubbes skriver:

Jeg har fået en sms derfra.. Altså det der +46 nummer..

Hvad skriver de i sms'en? 

Anmeld

6. december 2011

Sabsy

Babymor2010 skriver:

Hvad skriver de i sms'en? 

Har slettet den - men noget alà:

Hi You, I want to be your partner because you the best! Need your cardnumber. Love Mr. H

Det er fucked up...

Anmeld

6. december 2011

Clisolka

Bubbes skriver:

Har slettet den - men noget alà:

Hi You, I want to be your partner because you the best! Need your cardnumber. Love Mr. H

Det er fucked up...

Hvor skummelt!! 

Anmeld

6. december 2011

Mor Til Oktober Børn

A&F skriver:

Minder meget om et nummer der lå og ringede til mig i en periode .. Det var noget med en der skulle have fat i den norske ambassade  Men ved ikk om det er det samme nummer, kan bare huske at det var lidt længere end det vi har herhjemme og startede også med +46

Anmeld

6. december 2011

Muffin_girl

A&F skriver:

JA !!! Ikke tag den .. De er nogle bæster !! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.