Er I også blevet ringet op af

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2011

Witt

A&F skriver:

Hvor har du hørt det?. Undrer mig over hvor de får numrene fra.

Jeep det har jeg.

Det en anden er inde skriver hun bliver ringet op af en polsk mand, Det er også sådan noget. Min mor bliver nemlig Kimet ned af det her polske nr, og hun har så videre undersøgt det og det er hvad folk siger . Så nu lader hun tlf ringe når det er, altså det er hendes hjemmefon ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2011

MigSS

heaven skriver:

hehe, har ikke lige modtaget fra det nummer - men fra et andet, et polsk... han ringer jævnligt, og det er pisseirriterende for han vil ingenting, når jeg tager røret!!! har ringet ham op en enkelt gang, men det fik jeg ikke noget ud af... nu går der heldigvis længe imellem, og jeg tager bare ikke tlf... men finder det da mystisk, for så mange gange kan man da ikke komme til at ringe forkert, tsk tsk.... men har intet udstående med en polak, så aner ikke hvad det er ....

irriterende er det i hvert fald for dig - ignorer det, og sats på det er et tilfælde??

Jannie

Fra Polen? Det ikke godt.. Har i alarm system derhjemme..? For min svigermor er blevet ringet om af nogle fra Polen, de ringede for at kunne hacke sig ind på hendes alarm - hvilket de fik gjort, så hendes alarm gik igang i tide og utide - for at de kunne finde ud af om hun var hjemme eller ej ..

Anmeld

12. september 2011

Den lykkelige

A&F skriver:

Nej jeg har ikke handlet Gaio og Ko over nettet.. Hmm

Ej hvor underligt.. jeg troede det var derfor jeg blevet ringet op af svensk nummer  fordi det jo er svensk.. Og købte noget sengetøj over en svensk hjemmeside.. Men når man ringer til nummeret lyder det til at være noget marketings halløj

Anmeld

12. september 2011

Mikkel's mor <3

Min bror er blevet ringet op af det nr. og læste et sted at hvis han tog den ville det koste 100.000 minimum.. :O så tag den endelig ikke !!

Anmeld

12. september 2011

A&F

Den lykkelige skriver:

Ej hvor underligt.. jeg troede det var derfor jeg blevet ringet op af svensk nummer  fordi det jo er svensk.. Og købte noget sengetøj over en svensk hjemmeside.. Men når man ringer til nummeret lyder det til at være noget marketings halløj

Tjaa.. Jeg ringede nummeret op, og som du siger, marketing halløjsa. Men hvor de har mit nr fra, gad jeg godt at vide.

Anmeld

12. september 2011

Den lykkelige

A&F skriver:

Tjaa.. Jeg ringede nummeret op, og som du siger, marketing halløjsa. Men hvor de har mit nr fra, gad jeg godt at vide.

Har du hemmelig nummer???

Anmeld

12. september 2011

A&F

Den lykkelige skriver:

Har du hemmelig nummer???

Man kan ikke finde mig eller mit nr på nettet, hvis det er det du tænker på ven.

Anmeld

12. september 2011

Den lykkelige

A&F skriver:

Man kan ikke finde mig eller mit nr på nettet, hvis det er det du tænker på ven.

Ja så er det godt nok underligt  de har ikke ringet til mig den sidste måneds tid.. så håber også det "stopper" for dig!!

Anmeld

12. september 2011

Muffin_girl

A&F skriver:

+46636635409? Har lige modtaget et opkald, men nåede ikke tlf. Undrer mig over hvem det kan være. Har googlet det, og andre har også haft modtaget opkald fra dette nr. Mystisk

Jeg har også modtaget opkald mange gange. Så ringede ind til TDC og de sagde de har bøvl med det nummer.. Og man skal ikke tage den ! 

Anmeld

12. september 2011

A&F

Den lykkelige skriver:

Ja så er det godt nok underligt  de har ikke ringet til mig den sidste måneds tid.. så håber også det "stopper" for dig!!

Jo tak, det håber jeg også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.