Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
afrobabies skriver: Ja, jeg ved godt det med mme, jeg skrev vist også bare at sødmælk kunne erstatte noget af det Har været igennem møllen selv, og skal det igen snart
Ja, jeg ved godt det med mme, jeg skrev vist også bare at sødmælk kunne erstatte noget af det Har været igennem møllen selv, og skal det igen snart
det fremgik bare ikke i det du skrev så tydeligt så ts kunne godt have misforstået det.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MetteS81 skriver: Hun får også 3 flasker á 170, dvs 510 ml i døgnet...så vi giver ikke jern Vi har prøvet at tilbyde vand i både glas og flaske om natten, men det gik slet ikke! Sutten virker kun i kort tid, så vågner hun op igen indtil hun har fået flasken... Vi tænker på evt at lave mælken tyndere eller i mindre mængder så hun til sidst ikke gider vågne op for dem.. Og så give mælken om dagen. Blev bare i tvivl om hvor meget hun mon skulle have...
Hun får også 3 flasker á 170, dvs 510 ml i døgnet...så vi giver ikke jern
Vi har prøvet at tilbyde vand i både glas og flaske om natten, men det gik slet ikke! Sutten virker kun i kort tid, så vågner hun op igen indtil hun har fået flasken... Vi tænker på evt at lave mælken tyndere eller i mindre mængder så hun til sidst ikke gider vågne op for dem.. Og så give mælken om dagen.
Blev bare i tvivl om hvor meget hun mon skulle have...
det er vidst ik så godt at lave mælken tyndere end doseringen.. (jeg ved det ikke, men jeg kunne forestille mig det)
MissChrista skriver: Så længe hun får 400 mL om dagen, behøver du ikke give jerndråber. Hvis hun får mindre end 400 ml om dagen, skal hun have jerndråber Jeg gør sådan, at min knægt (9 mdr) lige nøjagtigt får 400 ml i døgnet 2 flasker af 200 ml
Så længe hun får 400 mL om dagen, behøver du ikke give jerndråber. Hvis hun får mindre end 400 ml om dagen, skal hun have jerndråber Jeg gør sådan, at min knægt (9 mdr) lige nøjagtigt får 400 ml i døgnet 2 flasker af 200 ml
Hun får lidt mere end 400 ml i døgnet (ca. 510 ml), så vi giver ikke jerndråber var mere i tvivl om det var nok...vil ik have hun mangler noget jo hun drikker vand i løbet af dagen, men jeg synes ik hun drikker så meget vand...idag gav jeg hende så en flaske mælk og hun sluprede den i sig!! Tænkte at hun så måske mangler noget....men hvis hun ik behøver mere end de ca 400 ml så er vi jo dækket ind
Rikke S skriver: Det er helt fint . Mellem 500-700 er normalen, sagde min sundhedsplejerske da Noah var 8 mdr.
Det er helt fint .
Mellem 500-700 er normalen, sagde min sundhedsplejerske da Noah var 8 mdr.
Dejligt at høre! Tak for svar
isabellamor skriver: det fremgik bare ikke i det du skrev så tydeligt så ts kunne godt have misforstået det.
Det tror jeg nu ikke hun gjorde, jeg skrev jo også bare at sødmælk kunne bruges som noget at det Men der er flere som har skrevet til hende, så jeg tror den er skåret ud i pap
afrobabies skriver: Det tror jeg nu ikke hun gjorde, jeg skrev jo også bare at sødmælk kunne bruges som noget at det Men der er flere som har skrevet til hende, så jeg tror den er skåret ud i pap
det tror jeg også
isabellamor skriver: det er vidst ik så godt at lave mælken tyndere end doseringen.. (jeg ved det ikke, men jeg kunne forestille mig det)
Tror du ik? Tænker hvis vi nu giver det nødvendige i løbet af dagen istedet, så hun ik mangler noget der...og så bliver den tynde mælk om natten langsomt til bare vand....jeg må lige undersøge det nærmere, SP kommer snart...
MetteS81 skriver: Tror du ik? Tænker hvis vi nu giver det nødvendige i løbet af dagen istedet, så hun ik mangler noget der...og så bliver den tynde mælk om natten langsomt til bare vand....jeg må lige undersøge det nærmere, SP kommer snart...
jeg ved ik noget om det så ja god idé at spørge sundhedsplejesken
isabellamor skriver: jeg ved ik noget om det så ja god idé at spørge sundhedsplejesken
Will do! Tak for dine svar
MetteS81 skriver: Hun får lidt mere end 400 ml i døgnet (ca. 510 ml), så vi giver ikke jerndråber var mere i tvivl om det var nok...vil ik have hun mangler noget jo hun drikker vand i løbet af dagen, men jeg synes ik hun drikker så meget vand...idag gav jeg hende så en flaske mælk og hun sluprede den i sig!! Tænkte at hun så måske mangler noget....men hvis hun ik behøver mere end de ca 400 ml så er vi jo dækket ind
Ja - så er I helt sikkert dækket ind !!min SP rådede mig til at give min dreng mælk til måltiderne (altså komælk), og så give ham vand i løbet af dagen f.eks. til mellem måltiderne ..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128