Børne pengene???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2009

M&F&C

Som enlig mor må jeg desværre erkende at de skal være en del af budgettet..... eller af de penge vi lever for om man vil Så her går pengene indirekte til hende via mad, bleer, tøj og når den tid kommer, underholdning. Jeg letter så min samvittighed ved at betale maksimumbeløbet ind på hendes opsparing hver måned...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2009

Balderson

Vi har valgt ikke at have de bp vi får med i budgetten... Men sætter dem tilgengæld ind vores guldklump opsparing..

Anmeld

19. januar 2009

malou

Jeg har en bil der har været på værksted da den skulle til syn i sidste uge så de bliver brugt til den regning. Victor mangler jo absulut ingenting den lille forkælet dreng.. smiler

knus malou

Anmeld

19. januar 2009

Alexander&Lærke

En del er allerede brugt på nyt tøj som jeg da har fået en masse af her på udsalg og nye forårs sko er de også blevet brugt til. Nogle af dem indgår også til opsparing og bleer.

Anmeld

19. januar 2009

Honningblomst

MaleneP skriver:

Som enlig mor må jeg desværre erkende at de skal være en del af budgettet..... eller af de penge vi lever for om man vil Så her går pengene indirekte til hende via mad, bleer, tøj og når den tid kommer, underholdning. Jeg letter så min samvittighed ved at betale maksimumbeløbet ind på hendes opsparing hver måned...

Du skal da ikke have det skidt over for dit barn...de penge var vidst fra starten tiltænkt som tilskud til pasning....ikke at enlige giver så meget på den konto.
Man behøver heldigvis ikke altid have dem med i budgettet som enlig mor..
Knus..

Anmeld

19. januar 2009

LotteN

Vi købte ny autostol i december, så det skal de vidst dække.. og har lige købt lidt tøj på TS til Lærke, så det er hvad det bliver til idenne omgang.. resten ryger bare på kontoen!

Anmeld

19. januar 2009

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
I denne måned og april vil de gå til at dække huller på budgetten, som mystisk nok opstår trods gennemregnet budget fra både bank og mig selv - håber det er sidste gang det sker

Derefter ryger de direkte på vores opsparing som går til renovering og vedligeholdelse af hus, sjov og spas i ferierne og når vi mangler noget større til hende. Det daglige forbrug af (lege)tøj, mad, bleer og pasning betaler vi af vores eget budget, så hun mangler bestemt ikke noget.

Hendes opsparing sætter vi ind på 3-4 gange årligt, i form af de (mange) mønter vi har tilovers hver uge - det bliver ikke 3000 pr. år, men det skal nok blive en god lille klat til den dag hun flytter hjemmefra. Samtidig har vi en "fest"-konto, der skal dække konfirmation og andre fester i hendes liv, hvor vi sætter 50-100 kr. på hver måned. Det er muligt det ikke bliver til en hel konfirmationsfest, men det er altid rart med et tilskud jo

Anmeld

19. januar 2009

Zuzet

Hejsa

Som enlig mor til 5 børn ryger de alle ind på min budgetkonto for det hele kan løbe rundt. Jeg får kun dagpenge og de dækker kun lige min husleje.

Hilsen

Lotte

Anmeld

20. januar 2009

Ringsmose

Hej

Ja her bliver de også denne gang brugt på regninger, er gået fra manden sidste år, og vi har en gæld i banken som, han ikke betaler til desværre, så dem trækker den dumme bank fra mig hver måned, 4800 kr er mange penge at miste hver måned når modparten ikke betaler.......

Men sønnen mangler ikke noget og er i nyt forhold, så mærker desværre ik så meget til dem.

Knus

Anmeld

20. januar 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
En del af dem er desværre brugt på forhånd, har shoppet tøj på udsalg til ungerne.
Ellers har jeg et par stygge regninger, og hvis der er penge til det vil jeg gerne på en lille ferie med min datter, bare et par overnatninger. Må lige i gang med at regne på det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.