Børne pengene???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2009

Doktor Doolittle

Hos os bliver børnepengene i denne omgang nok brugt til tøj og sko til ungerne, de mangler en del

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2009

KHS

Stort set alle vores børnepenge bliver brugt til dagplejepladser til mine drenge! Resten til bleer

Anmeld

19. januar 2009

lonemus

Her er der blevet købt en ny juniorseng og nyt tøj.
Resten skal bare ind på opsparingskontoen

Lone

Anmeld

19. januar 2009

Kloster

Hej.

Her ser vi ikke så tit børnepengene. De 2 stores børnepenge går direkte ind på budgetkontoen. Mads' børnepenge går til det, der lige er brug for i husstanden. Det kan være træ ell olie, dække et overtræk ell som denne gang: lommepenge til vores sydlige ferie i uge 8.

Kloster

Anmeld

19. januar 2009

Helle30

De ryger bare op i bunken, som man siger. Der er ikke noget, vi har brug for lige pt.

- Helle

Anmeld

19. januar 2009

Astrid P

Helle30 skriver:

De ryger bare op i bunken, som man siger. Der er ikke noget, vi har brug for lige pt.

- Helle

HAHAHA... Op i bunken? Her ville det nærmere være ned i hullet!!!

Anmeld

19. januar 2009

Janep

hos os går de 1000 til hannahs opsparing
de næste 1000 til vores fællews opsparing
og de sidste til budget

Anmeld

19. januar 2009

Mca<3

Tja ,, de går ind i økonomien desværre

Anmeld

19. januar 2009

W&M <3

Vi skal holde barnedåb på søndag så nogle af dem går der til, ellers har de begge fået meget nyt tøj og hva de ellers har haft brug for. så resten ryger ind på budgetkontoen.

Anmeld

19. januar 2009

eliasogmor

her blir de næsten kun brugt på elias ...denne gang er det en ny autostol... og skolebøger til mor.. og så skal vi i furtelpark(fyrtelpark) i tyskland..og lidt på tøj.. og skal jeg se om jeg kan lade være med at bruge resten...nåh jaaaa så har jeg også lige en 1 års føsdag.......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.