Gravid på dagpenge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.942 visninger
25 svar
0 synes godt om
12. september 2011

Anonym trådstarter

Hej alle!

Jeg er på dagpenge og er arbejdsøgende - sagde mit job op efter endt barsel med vores 1 barn, da hverdagen ikke kunne hænge sammen

Det er ikke lykkedes mig at finde job endnu, og vi begynder at snakke om nr 2 - men skal lige høre Jer.....

Får man barselsdagpenge fra kommunen under hele barslen når man er på dagpenge????

Og har man også ret til 1 års barsel???

herfra og på forhånd tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2011

2babygirls

Anonym skriver:

Hej alle!

Jeg er på dagpenge og er arbejdsøgende - sagde mit job op efter endt barsel med vores 1 barn, da hverdagen ikke kunne hænge sammen

Det er ikke lykkedes mig at finde job endnu, og vi begynder at snakke om nr 2 - men skal lige høre Jer.....

Får man barselsdagpenge fra kommunen under hele barslen når man er på dagpenge????

Og har man også ret til 1 års barsel???

herfra og på forhånd tak!

Jeg var/er også ledig, og fik barseldagpenge udbetalt af komunnen gennem hele barslen.

Havde barsel fra 6 sep - 28 august

Anmeld

12. september 2011

Heidi lisborg

Jeg er selv på dagpenge, og skal på barsel om 2 uger.. Ja jeg mener at man får penge fra kommunen under hele ens barsel alsår 1 år.. Ja man har ret til 1 år barsel..!! Håber det giver svar på dine spørgsmål..!!

Anmeld

12. september 2011

Anonym trådstarter

Tina&Martin skriver:

Jeg var/er også ledig, og fik barseldagpenge udbetalt af komunnen gennem hele barslen.

Perfekt - Så er jeg lidt mere tryg på at gå i gang med Projekt baby

Er du stadig ledig?

Anmeld

12. september 2011

MinNoah

Tina&Martin skriver:

Gælder dette også hvis man fx bliver uddannet i januar, ikke finder arbejde, bliver gravid i fx marts og stadig ikke kan finde arbejde??

Eller SKAL man have arbejdet inden?

Anmeld

12. september 2011

Anonym trådstarter

Heidi lisborg skriver:

Jeg er selv på dagpenge, og skal på barsel om 2 uger.. Ja jeg mener at man får penge fra kommunen under hele ens barsel alsår 1 år.. Ja man har ret til 1 år barsel..!! Håber det giver svar på dine spørgsmål..!!

1000 tak for svar!

Er du blevet sendt i aktivering under din graviditet....?

Anmeld

12. september 2011

2babygirls

MinNoah skriver:

Gælder dette også hvis man fx bliver uddannet i januar, ikke finder arbejde, bliver gravid i fx marts og stadig ikke kan finde arbejde??

Eller SKAL man have arbejdet inden?

Jeg blev udlært kort før min barsel, så var arbejdsløs i knap 1 uge

Anmeld

12. september 2011

2babygirls

Anonym skriver:

Perfekt - Så er jeg lidt mere tryg på at gå i gang med Projekt baby

Er du stadig ledig?

Jep... som skrevet sluttede min barsel 28 august, og vi havde ikke fået en plads til musen endu, så begyndte først at søge da jeg blev ledig, og heldigvis har vi fået en plads fra næste uge.

Anmeld

12. september 2011

Heidi lisborg

Anonym skriver:

1000 tak for svar!

Er du blevet sendt i aktivering under din graviditet....?

Velbekommen.. Ja, jeg var på et kursus for ledige, men havde en speciel aftale med dem, for her sidst i min gravilitet har jeg haft mange gener.. Dårlig ryg, smerter i bækken osv.. men ja skulle jo stadigvæk skrive de 2 pligt ansøgninger om ugen.. Selvom jeg var langt henne..!!

Anmeld

12. september 2011

Anonym trådstarter

Tina&Martin skriver:

Jep... som skrevet sluttede min barsel 28 august, og vi havde ikke fået en plads til musen endu, så begyndte først at søge da jeg blev ledig, og heldigvis har vi fået en plads fra næste uge.

Så må vi håbe at du snart finder arbejde

Blev du sendt i aktivering under din graviditet??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.