Baby på ferie - hvad med tidsforskellen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2011

modesty

Jeg snakkede med en af mine venner for nyligt, som var i Thailand med deres dreng på 6 måneder. De holdt fast i hans soverytme, og var vildt glade for det. Hvis de var ude o.s.v., så sov han bare i vognen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2011

Sofia

modesty skriver:

Jeg snakkede med en af mine venner for nyligt, som var i Thailand med deres dreng på 6 måneder. De holdt fast i hans soverytme, og var vildt glade for det. Hvis de var ude o.s.v., så sov han bare i vognen.

Okay, hvad gjorde de som om natten? Altså var de vågne der, fordi babyen jo troede det var dag? Tusind Tak for dit svar, så dejligt at høre hvad andre gør!

Anmeld

17. september 2011

saraa

Sofia skriver:

Hej Sara, tusind tak for dit svar, det beroligede mig!! Vi skal kun være afsted en 9-10 dage så jeg er nervøs for om det er for kort tid til at han vænne sig til en ny rytme.. Men jeg håber det, så jeg også kan holde lidt ferie i udhvilet form Ja flyveturen gruer jeg også lidt for, kunne din søn ikke sove på flyet? Knus

jeg fik af vide i flyveren at man kunne bestille en lille seng til babyer, men det vidste vi selvfølgelig ikke!! han var lidt ullykkelig men vi valgte at give ham en panodil og det hjalp rigtig meget

men jo på vej derned faldt han til sidst i søvn, men på vejen hjem skulle der ske noget, så jeg lod ham bare gå rundt de fleste har jo ikke noget imod det!! har dog hørt at det er sværest når man kommer hjem og skal vende rytmen igen, men vi var så trætte så tror vi sov sådan 18 timer i træk  men tror ikke du skal bekymre dig tror nu nok det skal gå

Anmeld

17. september 2011

Isabella_mor

jeg fandt dette på nettet... 

netsundhdsplejerske

Anmeld

17. september 2011

Sofia

isabellamor skriver:

jeg fandt dette på nettet... 

netsundhdsplejerske

1000 tak - rigtig godt svar!

Anmeld

17. september 2011

Isabella_mor

Sofia skriver:

1000 tak - rigtig godt svar!

Velbekomme og god rejse.

Anmeld

18. september 2011

modesty

Sofia skriver:

Okay, hvad gjorde de som om natten? Altså var de vågne der, fordi babyen jo troede det var dag? Tusind Tak for dit svar, så dejligt at høre hvad andre gør!

Hmm. Rigtig godt spørgsmål! Det ved jeg faktisk ikke...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.