Fromage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.411 visninger
17 svar
0 synes godt om
11. september 2011

B&J

Jeg tænker og tænker... over min forbandet 25års fødselsdag og nu er jeg gået fra pandekager over til formage fordi man kan altså ikke spise så meget...

og er der nogle der kan hjælpe mig med virkelig gode og lækre fromager som de har prøvet og smagt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2011

B&J

hov den blev væk hjælp mig hjælp mig

Anmeld

11. september 2011

lailamik

B&J skriver:

Jeg tænker og tænker... over min forbandet 25års fødselsdag og nu er jeg gået fra pandekager over til formage fordi man kan altså ikke spise så meget...

og er der nogle der kan hjælpe mig med virkelig gode og lækre fromager som de har prøvet og smagt

hvis du tænker citron fromage, så er den bedste jeg har smagt inde på arla.dk -det er også den opskrift vi brugte på kokkeskolen

Anmeld

11. september 2011

Kath.

B&J skriver:

Hindbærfromage  Jeg elsker det. Også super lækkert i en lagkage 

Anmeld

11. september 2011

B&J

lailamik skriver:

hvis du tænker citron fromage, så er den bedste jeg har smagt inde på arla.dk -det er også den opskrift vi brugte på kokkeskolen

det er bare alle slags jeg skal prøve mig frem først vil gerne have lidt frisk og lidt sødt til kaffen og tror den lige vil være dem tak jeg hopper ind og kigger

Anmeld

11. september 2011

B&J

Kath. skriver:

Hindbærfromage  Jeg elsker det. Også super lækkert i en lagkage 

det var nu bare formage  ikke noget med lagkage det plejer de at få og de plejer at få suppe steg og is gider jeg altså ikke mere nu skal det være noget helt nyt

Anmeld

11. september 2011

Kath.

B&J skriver:

det var nu bare formage  ikke noget med lagkage det plejer de at få og de plejer at få suppe steg og is gider jeg altså ikke mere nu skal det være noget helt nyt

Okay Men den er også god bare som fromage

Anmeld

11. september 2011

lailamik

B&J skriver:

det er bare alle slags jeg skal prøve mig frem først vil gerne have lidt frisk og lidt sødt til kaffen og tror den lige vil være dem tak jeg hopper ind og kigger

Værs'go

Anmeld

11. september 2011

B&J

Kath. skriver:

Okay Men den er også god bare som fromage

har du evt en opskrift for jeg skal jo prøve dem først og se om jeg også kan finde ud af det for det er længe siden jeg har lavet sådan en

Anmeld

11. september 2011

B&J

lailamik skriver:

Værs'go

Mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.